پنجشنبه 7 تیر 1403 - 7:34

آذری جهرمی در میان هواداران پزشکیان در یاسوج: رأی ندادن یعنی ایجاد فرصت برای انحصار طلبان/حتمأ فرق میکند رئیس جمهور کی باشد

بویرنیوز؛ انتخاب دولت خوب، مثل بنزین باکیفیت برای خودروی خوب است. اگر در یک خودروی باکیفیت گازوئیل بریزد، خراب عمل می‌کند. این آقایان گازوئیلی هستند.

محمد جواد آذری جهرمی در همایش بزرگ اختتامیه ستاد پزشکیان در یاسوج گفت:عدالت شاه کلید توسعه است ، اینها نسل عدالت نیستند نقش عدالت می کنند.

آذری جهرمی اظهار کرد: بین شما که اینجا‌ ایستادید و فردی که در چای دبش مدیریت می‌کند فرق زیادی هست.

آذری جهرمی بیان کرد: چرا جوانی اینجا از حداقل امکانات برخوردار نباشد، فرد دیگری کرور کرور بخورد و ببرد.

وی گفت: آن چیزی که لازمه رشد و توسعه کشور‌ها است، فراهم آوردن عدالت است، عدالت چیزی جز ایجاد ظرفیت برابری برای انسان‌ها، برای بالفعل کردن ظرفیت‌های درونی انسان‌ها نیست.ـ

وی گفت: برای ایران و برای نسل آینده باید رای بدهیم و ان شالله در روز شنبه همه شاد و دلخوش باشیم. کد انتخاباتی دکتر پزشکیان ۲۲ است همه روز شنبه به تفکر انحصارگر خاتمه خواهیم داد.

وزیر دولت تدبیر و‌امید خاطرنشان کرد: یاد و خاطره آیت الله ملک حسینی را گرامی می‌دارم، ما امروز در بزنگاه انتخابات هستیم هدف ما از شرکت در انتخابات انتخاب گروه فکری است که کشور را اداره کند.

آذری جهرمی بیان کرد: مردم به مدد توسعه فضای مجازی از همه چیز آگاهند، در حالی که برخی‌ها تلاش کردند خفه‌اش کنند.

وی با بیان اینکه «عدالت شعار مسعود پزشکیان فرزند زاگرس است»، افزود: عده‌ای فرزندان خود را به خارج از کشور فرستادند و سخت‌ترین شرایط را برای مردم ایران فراهم آوردند.

آذری جهرمی گفت: همه امروز از شرایط مطلع‌اند و از وعده‌های دروغین آگاهند، امروز قیمت مرغ چقدر است؟ دلار به چه قیمتی رسیده است؟

تحریم‌ها چه وضعیتی دارند‌؟ برخی از نامزد‌ها گفتند پزشکیان برنامه ندارد در حالی که برنامه پزشکیان فراهم‌آوری عدالت و رفع موانعی است که برای مردم ایجاد کرده‌اند. دیدید که دیگر نامزد‌ها چه شعار‌های قشنگی دادند، امروز در این بزنگاه آگاه باشیم.

انتخاب دولت خوب، مثل بنزین باکیفیت برای خودروی خوب است. اگر در یک خودروی باکیفیت گازوئیل بریزد، خراب عمل می‌کند. این آقایان گازوئیلی هستند.

انقلاب اسلامی از حرکت امام و هدایت رهبری، و خون شهدا و‌ ایستادگی مردم، و از همه نژاد‌ها و اقوام کشور تبدیل به ماشین باکیفیتی شده است، انتخاب دولت خوب، مثل بنزین باکیفیت برای خودروی خوب است. اگر در یک خودروی باکیفیت گازوئیل بریزد، خراب عمل می‌کند. این آقایان گازوئیلی هستند.

تفکر تعامل با دنیا، تفکر توسعه فضای مجازی، تفکر عدم تحقیر دختر‌ها و پسر‌های ایرانی، بنزین خوب است. همه مردم امروز آگاهند و از شرایط مطلع هستند، وعده‌های دروغ و رنگارنگ‌شان را شنیدید، تصور می‌کردند دولت را که در اختیار بگیرند، یک دکمه می‌زنند و مشکلات حل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: گفتند می‌آییم مرغ ارزان می‌شود، الان مرغ چقدر است؟ گفتند دلار را درست می‌کنیم، الان دلار چقدر است؟ گفتند ما نگران فضای مجازی هستیم، الان چه وضعیتی برای فضای مجازی ایجاد کرده‌اند، شما راضی هستید؟ شما امروز از شرایط دشواری که به مردم تحمیل کرده‌اند آگاهید.

امروز در این بزنگاه و برای انتخابات باید آگاه باشیم، رقیب ما کسانی هستند که دلسرد شده‌اند و از صندوق رأی کناره گرفتند، حق دارند، ولی باید بدانند رأی ندادن آن‌ها، رأی دادن به این شرایط است. آیا بالاتر از سیاهی رنگی هست؟ هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم، باید پای صندوق‌های رأی بیاییم. این تفکر تحقیرکننده مردم باید تمام شود.

این‌ها نسل عدالت نیستند، نقش عدالت می‌کشند ولی به مردم ظلم کردند، چه ظلمی بیشتر از اینکه برای منتخبین ملت مانع ایجاد کردند، چه حق‌هایی از مردم ضایع شد، تحریم چه شرایطی را برای مردم ایجاد کرد، هر کدام از شما به زندگی خود نگاه کنید، اثر دلار ۶۰ هزار تومانی در زندگی شما چه چیزی است؟ می‌گویند قیمت دلار در دولت قبل رشد کرد، جز به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای بود که شما با همراهی ترامپ و نتانیاهو، به دلیل اهداف حزبی‌تان، فشار را بر ملت ایران زیاد کردید. چه شرایطی را برای زندگی مردم ایجاد کردید؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360885
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بساط جمع کن گفت:

    جمع کن بساطت را …

دیدگاه شما