دوشنبه 4 تیر 1403 - 13:03

خنکای روح نواز پایتخت طبیعت/ چرا راه دور ، یاسوج و سی سخت آماده پذیرایی از مسافران مرکز و جنوب ایران + معرفی یک مکان ویژه برای مسافران تعطیلات تابستانی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

یاسوج و سی سخت از شهرهای جنوب غربی ایران و در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

این روزهای داغ تابستان این دو شهر با داشتن چشمه سارهای مملو از درختان زیبا آنچنان فضای خنک و دلچسبی را به ارمغان می آورند که گویی ایستگاهی از بهشت در میان گرمای طاقت فرسای جنوب ایران باز شده است.

شب های این دو شهر هنوز هم سرد هستند و مردم به باز کردن پنجره اکتفا می کنند در طول روز نیز فقط برای ساعاتی از کولر استفاده می شود چرا که گرما عذاب آور نیست.

وجود این شرایط در دل تابستان داغ امسال باعث شده یاسوج و سی سخت پذیرای میهمانان زیادی شوند به خصوص  استان های  فارس، شیراز، اصفهان، بوشهر و اهواز و…

شهر سی سخت، آبشار یاسوج، تنگ گنجه ای، تنگ تامرادی، آبشار مارگون و… بخشی از جذابیت های این شهر ها برای مسافران است.

در یاسوج یک مجتمع تجاری ویژه نیز برای مسافران در دسترس است، مجتمعی که همه چیز را یکجا در دل خود جای داده است و اتفاقا در این ایام نیز تخفیفات تا 20 درصد نیز در بخش های خود اعمال کرده است و آنهم مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج است.

حامد کریمی؛ مدیر این مجتمه گفت: ما در بخش های مختلف مجتمع هتل المپیک باقری 10 تا 20 درصد تخفیف اعمال کردیم تا امکان استفاده برای همه مردم و مسافران با شرایط ویژه فراهم باشد.

او به امکانات این مجتمع هم اشاره کرد و گفت:

در این مجتمع همه چیز را یکجا فراهم کردیم تا مسافران و مردمی که قصد تفریح در این شرایط اقتصادی و زمان کم را دارند ، جایی داشته باشند.

بخش هتلینگ و اتاق های ما با اشراف منحصر به فرد بر بام یاسوج

تنها رستوران گردان استان با میز بار جذاب

سالن 250 نفره

آلاچیق سنتی با غذاهای سنتی و بومی

کافی شاپ و کافه بار

استخر، سونا، جکوزی و ماساژ

بیلیارد

بولینگ

گیم نت و شهربازی

سالن های بدنسازی 

و… گوشه ای از امکانات ما در این مجتمع است که با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب در اختیار همگان قرار دارد.

کریمی گفت: با وجود فضای خاص این مجتمع، امکانات و کیفیت آن اما قیمت های ما از مراکز مشابه در استان های همجوار اصلا به چشم نمی آید و در حدی تنظیم شده که عموم مردم بتوانند استفاده داشته باشند و خصوصاً تخفیف هایی هم لحاظ کردیم تا نقش مؤثری در شادی مردم ایفا کنیم.

 آدرسیاسوج -پل بشار –هتل المپیک باقری ☎️ 07433321226- 07433321227- 07433321228- 07433321229. 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360855
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضایژ گفت:

    باسلام وعرض ادب خدمت بزرگواران ،هرکس وارد آبشار یاسوج میشود پشت دست خود را داغ میکند که برگردد حتما یک سر به آبشار بزنید مخصوصا شهردار وشورای شهر واستاندار وجناب دادستان ،مسافر شاکی از نبود جاده مناسب سرویس بهداشتی آب آشامیدنی ونظافت درخور بابت چه عوارض میگیرند این صحبت هشتاد درصد مسافران آبشار یاسوج هست ،کسی هست بشنود

دیدگاه شما