پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 9:11
دستگیری شکارچیان؛

دستگیری شلیک کنندگان به محیط بانان دنا + اسامی

به گزارش بویرنیوزبه نقل از ایسنا؛‌ عطا پورشیرزاد  گفت: در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری دو تن از محیط بانان پارک ملی دنا در حین گشت زنی با شکارچیان غیرمجاز برخورد می‌کنند که در پی این امر شکارچیان این افراد را به رگبار می‌بندند.

وی افزود: پس از فرار شکارچیان محیط بانان موفق می‌شوند یکی از آنها را در منطقه به دام انداخته و سه شکارچی دیگر از منطقه متواری می‌شوند.

مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات شناسایی و دستگیری متهمان فراری از زمان حادثه تا بعد از ظهر امروز ادامه داشته است، افزود: خوشبختانه با همکاری بسیار خوب فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا، تمامی شکارچیان متخلف باقی مانده در عملیات غافلگیرانه روز چهارشنبه در حین ورود به مخفیگاه دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: افراد دستگیر شده به نام‌های «مرتضی – و»، «ولا – ر»، «افشین -ب» و «سعید – پ» بوده‌اند.

به گفته مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد روز سه‌شنبه یکی از شکارچیان غیرمجاز و امروز نیز دو نفر باقیمانده در منطقه پاتاوه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پرونده این افراد هم اکنون در مرجع قضایی است اظهار امیدواری کرد که با رای قاطع قاضی پرونده این متخلفان به جزای کار خود برسند.

مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت علی افشار یکی از محیط بانان زخمی شده پارک ملی دنا، بیان کرد: دو عمل جراحی بر روی دست او انجام شد و منتظر نظر تیم معالج برای ادامه درمان هستیم.

پورشیرزاد اضافه کرد: از شکارچیان متخلف در این حادثه یک دستگاه پراید، تعدادی پوکه، کوله پشتی و یک خشاب اسلحه کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایسنا، روز دوم اردیبهشت ماه سالجاری دو نفر از محیط بانان پارک ملی دنا به نام علی افشار، مسوول پارک ملی دنا از ناحیه مچ دست و وحید ترحمی از همکاران وی از ناحیه انگشتان پا توسط چهار نفر شکارچی غیر مجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36083
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما