یکشنبه 20 خرداد 1403 - 10:20

درگذشت یک مأمور در درگیری با اراذل و اوباش در آبشار یاسوج و چند نکته تکان دهنده

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

🔺️مرزبان هرمزگانی در یاسوج به شهادت رسید.

این خبر را امروز رسانه ها منتشر کردند ، اما ماجرا چه بود:

🔹یکی از ماموران مرزبانی هرمزگان که در مرخصی به سر می‌بُرد، در یکی از پارک‌های یاسوج با مشاهده درگیری پلیس و اراذل اوباشی که مزاحم نوامیس شده بودند برای کمک به میدان آمد و درگیر شد.

این مأمور در این درگیری زخمی و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت‌.

اما چند نکته:

آبشار ياسوج یکی از جاذبه های مرکز استان به شمار می‌رود که هرساله به ویژه در فصل گرم سال پذیرای میهمانان زیادی است.

این مکان زیبا متاسفانه در سال‌های اخیر چالش های زیادی را دیده و وقوع درگیری و مزاحمت برای نوامیس مردم چند باری اتفاق افتاده است.

اخیرأ نیز با توسعه کافه ها شاهد برخی اقدامات خلاف و ضد اجتماعی در برخی از این کافه ها هستیم که گاها خود زمینه ساز برخی اتفاقات شده است.

اتفاق اخیر برای این مأمور و تعدی به پلیس توسط عده ای اراذل اوباش به هیچ وجه قابل تحمل نیست. مردم به این فضا می‌روند تا دقایقی را در آرامش به استراحت بگذرانند اما هر لحظه باید منتظر مزاحمت های برخی جوانان ناپخته باشند.

انتظار می‌رود ضمن پایش مستمر کافه های آبشار و نصب دوربین های نظارتی با هرگونه مزاحمت برخوردی جدی بشود تا کسی اجازه مزاحمت برای مردم را در این فضای عمومی نداشته باشد.

……………………………………

 فرمانده مرزبانی استان هرمزگان نیز در این باره با اشاره به اینکه شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد، اظهار داشت: پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، میان ماموران و آنان درگیری ایجاد می‌شود که در این حین مرزبان هرمزگانی، احسان فرخیانی که به همراه خانواده در آن منطقه بوده با مشاهده درگیری احساس مسئولیت کرده و‌ با جدا شدن از همسر و فرزند خود به کمک ماموران پلیس و مقابله با ارازل و اوباش می‌پردازد.

سردار بهادر اسماعیلی افزود: متأسفانه استواریکم “احسان فرخیانی” در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

وی با تبریک و تسلیت شهادت استواریکم احسان فرخیانی و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برقراری نظم و امنیت مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس حتی در خارج از زمان کاری و مسئولیت و حتی در ایام مرخصی جان خود را فدای ولی نعمتان جامعه کنند.

شهید “احسان فرخیانی” متولد 1376 بود و از وی یک فرزند سه ماهه به یادگار مانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یزدگرد گفت:

    کهگلوبیراحمد وابیه چند قرن قبل تگزاس امریکا .بکش بکش
    جناب آقای ملک حسینی عزیز دادستان محترم و ساعی
    لطفا در مواجه با اینگونه حرکات ناپسند و زشت با تمام قوا مقابله و با اشد مجازات برخورد بفرمایید

  2. ناشناس گفت:

    تف بر اراذل

  3. ناشناس گفت:

    فقر بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی و تورم باعث شد که فارغ‌التحصیل دانشگاه نه شغلی دارند نه ازدواج کردن نه مسکن نه جهیزیه نه رفاهی نه تفریحی از راههای حلال نمی توانند امرار معاش کنند یا ازدواج یا کاری شغلی داشته باشند از راههای خلاف شرع و قانون دست می زنند شاهد حوادث تلخ جامعه ایران و استان های محروم کشور هستیم

  4. ناشناس گفت:

    یاسوج شهربدون صاحب

  5. شهروند گفت:

    شهید نه درگذشت..

  6. یاسوج گفت:

    به جای درگذشت حداقل بنویسید کشته شدن یا به قتل رسیدن یک مامورنیروی انتظامی

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد