یکشنبه 20 خرداد 1403 - 7:05

همستر و داستان غصه دار جوانان کهگیلویه و بویراحمد که به جای میدان داری توسعه عمرشان را با ضربه بر گوشی می سوزانند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

این روزها به هرکسی که میرسی در حال بازی با گوشی و درون بستری است که با جمع آوری سکه هایی و افزودن امتیازات به امید قیمتن گذاری کوین ها و کسب درآمد است.

بازی تلگرامی همستر کوین در کهگیلویه و بویراحمد افراد زیادی را از کارمندان گرفته تا جوانان بیکار را به خود مشغول کرده و استقبال از این بازی در حدی است که این استان در کشور جایگاه سیزدهم از منظر گرایش به این بازی را دارد.

پیام های این حجم از علاقه مردم به این بازی چیست:

یکی از پیام های بد این شرایط به علاقه مندی به کسب درآمد تن پرورانه مرتبط است، ادامه این روند قطعاً ذهن ها را از خلاقیت می اندازد و مفت و مجانی افراد را به ربات هایی بی هدف و تبدیل می کند.

مساله البته زاویه ای دیگر دارد، ما برای جوانان مستعد و آماده به کار شغل و فرصت چندانی در این استان ایجاد نکرده ایم، قطعا اگر مشغولیات افراد زیاد باشد و هرکس نقشی در چرخ های توسعه و آبادانی داشته باشد وقتی برای این بازی های بی هویت نمی ماند.

طبیعی است جوانی که کاری ندارد و تورم و گرانی هم فشار عمده ای به او وارد می کند، یا همان کارمند و بازاری هم که باید فکر و ذهنش خدمت و کار باشد، برای کاستن از این فشارهای اقتصادی ، ریسک و احتمالات را بپذیرند و به سمت و سوی این بازی بروند که بدون زحمت قرار است آنها را صاحب مبالغی بکند.

تب پیوستن به تلگرام و بهره بردن از این بازی این روزها حرف اول را در استان می زند و بدش به حال این استان و البته با توجه به همه گیر شدن آن، این کشور است که باید سرمایه های انسانی که هزینه های فراوانی برایشان کرده را اینطور و در این وضع ربات یک بازی خارجی ببیند، نیروی انسانی که قطعاً اگر فضاو شرایطش باشد را می توان به سمت تولید و آبادانی برد و کشور را متحول کرد.

پی نوشت:

شاید در تیتر زیاده روی کرده باشیم!! به قول برخی جوانان حداقل از این بازی شاید مبالغی نصیب ما شود آنطور بیکار و علاف باشیم وقت و عمرمان که بدتر هدر می رود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Sh گفت:

    لطفا در باره مسائلی که به شما مربوط نیست نظر ندهید
    اگه جرات دارید دربلره بیکاری و گرانی و فقر مطلب بنویس

  2. ناشناس گفت:

    یجوری نوشته میدان داری که اگه انگشت نزنن کار و پول براشون ریخته بزار سرکاری باشه بهتر از زندگی هست که امثال شما با وعده وعید پوچ گزاشتن

  3. ناشناس گفت:

    دقیقا

دیدگاه شما