یکشنبه 20 خرداد 1403 - 6:38

مردم یاسوج خسته از کورس های شبانه/تاوان بی مبالاتی چند جوان را چرا مردم باید بدهند؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در روزهای اخیر شاهد تصادف زنجیره ای در بلوار بویراحمد یاسوج بودیم، تصادفی که موجب صدمه به ۶ خودرو و مصدوم شدن ۱۰ نفر شد.

البته این نخستین باری نیست که کورس بستن های شبانه موجب خسارت به مردم بی گناهی شده که خودرو را در آنجا پارک کرده و یا در حال قدم زدن هستند.

باید چه کرد:

برخی افراد حاضر در صحنه تصادف بلوار بویراحمد یاسوج گفتند: باید ماشین این افراد را تا مدت ها به پارکینگ منتقل کرد و اگر گواهینامه دارند نیز گواهینامه رانندگی رانندگان پر خطر اینچنینی را ضبط و آنها را مجددا به دوره های آموزش سخت گیرانه رانندگی فرستاد.

برخی می گفتند، چرا ما باید با استرس در خیابان ها قدم بزنیم، آنقدر حادثه آفرین رانندگی میکنند برخی جوانان و در کنار آن تصادفات متعددی که رخ داده ما را از قدم زدن در برخی محلات از جمله بلوار بویراحمد ترسانده است.

یکی از اهالی این بلوار به بویرنیوز گفت: آنقدر اتفاقات عجیب رانندگی در این خیابان دیده ایم که مجبور شده ایم کودکانمان را در خانه زندانی کنیم و اجازه ندهیم حتی برای دقایقی به پیاده رو یا بلوار بروند و بازی بکنند.

به گزارش بویرنیوز، باید در کنار برخوردهای تبیهی سخت و بازدارنده ، دوربین های پایش را در مناطق پر ریسک اینچنینی نصب کرد و در کنار آن از سرعت گیرهای متعدد اما استاندارد و مناسب نیز استفاده کرد که اجازه افزایش سرعت و کورس را به خودروها ندهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360677
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن گفت:

    با سلام برای جلوگیری از چنین اقدامی گزینه سخت هم تا حدودی تاثیر داره اما اصلش باید دوربین تخلف سرعت در ورودی شهر و داخل شهر گذاشت و بعد ایجاد بستر لازم برای پیست سرعت در شهر یاسوج هست که هر کس عشق سرعت و حرکات نمایش داره در این محل انجام بده

دیدگاه شما