جمعه 18 خرداد 1403 - 13:25

آغاز عملیات بتن ریزی پل آسیب دیده محور ارتباطی یاسوج -سمیرم

بویرنیوز؛ مدیر کل راه و شهرسازی از آغاز عملیات بتن ریزی پل اسیب دیده محور یاسوج –سمیرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کهگیلویه وبویراحمد)، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت:احداث پل دوم بنسجان در مسیر باند دوم یاسوج- سمیرم از سال گذشته شروع شده که دیروز عصر همزمان با خاکبرداری کوله سمت سمیرم بطور ناگهانی بخشی از جسم قدیم راه ریزش کرد که بدون شک در صورت عدم تدابیر لازم می توانست احتمال وقوع خطراتی را بهمرا داشته باشد.

محمد راستا با اشاره اینکه این محور یکی از محورهای اصلی ورودی و خروجی شهر یاسوج است افزود: عملیات بتن ریزی این پل با هدف تسریع در تردد مجدد وسایل نقلیه بر روی پل آسیب دیده بنسنجان از ساعتی پیش آغاز شده است.

وی تصریح کرد : عوامل پیمانکار بلا فاصله بعد از ریزش جهت رفع انسداد محور وارد عمل شدند که خاکبرداری ، ایمن سازی و قالب بندی را انجام داده و هم اکنون عملیات اجرایی مقاوم سازی زیر جاده قدیم در حال اجرا است .

راستا با اشاره به اینکه هم اکنون در حال بتن ریزی جهت تحکیم هر چه بیشتر خاکریز جسم محور قدیم هستیم، گفت: طی 48 ساعت گذشته کلیه عوامل اداره راه و شهرسازی و پیمانکار بدون استراحت با هدف رفاه حال مردم جهت استفاده هر چه زودتر از محور مذکور در حال انجام فعالیت هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:حداکثر تاسه روز آینده بتن ریزی جهت ایمن سازی و تحکیم ترکیب به اتمام خواهد رسید و عملیات پی سازی پل و کوله های خود پل شروع خواهد شد.

راستا خاطر نشان کرد:با توجه به تعطیلات و تردد وسایل نقلیه و به دلیل اینکه این محور جز محورهای اصلی است،تمام جوانب این اتفاق در نظر گرفته شد و بلافاصله با مدیریت معاون عمرانی استانداری و مدیریت بحران محور مذکور،برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه مسدود شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    این هم از ساخت و ساز های مهندسان است که که مثل پل سوم بشار که آب زیرشون خالی کرد اگه قانون بود باید پیمانکار و ناظران را به شدت باز خواست می کردن یه پل کلو در سیسخت ۹۰ سال پیش ساخته شده عمرش و دوامش به اندازه کل پلها است

  2. ناشناس گفت:

    چرا کسی نگفته که کی امنیت را برقرار کرد که مسیر مسدود شد و مشکلی برای همشهریان بوجود نیومد . لا اقل در کنار تلاش شبانه روزی پیمانکاران و شهر داران و راهداری اشاره ای هم به انتظامی و راهور جان بر کف می شد

  3. مهریان گفت:

    پل مهریان هستش
    چرا مینویسین بنسنجان
    رودخونه مهریان هستش

  4. ناشناس گفت:

    پل مهریان

  5. مهریان گفت:

    پل مهریان هستش
    چرا مینویسین بنسنجان
    رودخونه مهریان هستش
    مهریان

  6. داود گفت:

    سلام
    حدود 15ساله که مسیر رفت امد روزنامه
    وبارها شاهد تصادفات زیادی روی این پل بودم
    امیدوارم که مسئولین محترم فقط به فکر ترمیم و بازسازی این پل قدیمی نباشند و به به فکر احداث یک پل جدید که حداقل۲باند رفت و
    ۲باند برگشت داشته باشه باشند .

  7. ناشناس گفت:

    خداوکیلی وظیفه شما چیه

  8. بینام گفت:

    آقای مهریان به فکر عمران آبادی باش نه اسم و رسم پل

  9. علی گفت:

    یکی بود یکی نبود یک پل داشتیم اسمش پل چهارم بشار بود ، این پل قرار بود ترافیک شهر یاسوج را روان کنه ، هر دو یا سه سال یه قالب به پل اضافه می شود و خدا می دونه کی افتتاح بشه قرار بود حدود ۲۲ ساله پیش افتتاح بشه قصه ما به سر رسید پل چهارم به سرانجام نرسید.

دیدگاه شما