چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 17:30

گزارشات مردمی از بی کیفیتی برخی مراکز عرضه قهوه در کهگیلویه و بویراحمد/خطر در کمین سلامت مردم

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

قهوه یکی از نوشیدنی های پُر طرفدار کهگیلویه و بویراحمد است.

علاقه مردم استان به قهوه آنچنان زیاد است که در گوشه و کنار شهرهای استان و حتی روستاها کافه هایی ایجاد شده است و جالب است همه آنها هم مشتری خاص خود را دارند.

قهوه به جز برای افرادی که تپش قلب دارند نوشیدنی بدی که نیست مزایایی هم دارد.

اما…

همانطور که پیشتر هم گفتیم و مراکز بهداشت و درمان گفتند، برابر بررسی های به عمل آمده توسط اداره بهداشت و درمان از چند کافه و قهوه فروشیها متوجه شدند عده ای از افراد سود جو که کافی شاپ و یا قهوه فروشی دارند برای بالا بردن کیفیت قهوه از قرص آسیاب شده متادون جهت بالا بردن درصد گیرایی قهوه استفاده میکنند تا باعث جلب بیشتر مشتری شود.

یکی از فعالان بهداشت و درمان به بویرنیوز گفت: تعدادی از قهوه خانه ها(خصوصاً در میان برخی کافه های بین راهی) از موادی استفاده میکنند که افراد را جذب کنند در بلند مدت این مواد ضررهای زیادی را متوجه افراد میکند.

در روزهای اخیر برخی از شهروندان در پیام هایی گفتند اخیرأ تجربه مصرف قهوه با نوعی تفاوت را داشته اند و به عقیده آنها قهوه فاسد به آنها عرضه شده است.

جا دارد دستگاه های متولی بهداشت عمومی بررسی و سخت گیری جدی به کافه های درون شهر و صد البته کافه های بین راهی داشته باشند تا برخی به هوای کسب درآمد و سود بیشتر با سلامت مردم بازی نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360619
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    کیفیت قهوه در دهدشت بسیار ضعیف است و هیچ نظارتی هم نیست لطفاً برخورد جدی شود

دیدگاه شما