چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 22:03

رأی مردم گچساران بازیچه دست چند نماینده ۵ درصدی/کاری نکنید رأی قاطع مردم کهگیلویه و بویراحمد از کف نظام برود

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

مالک شریعتی نماینده تهران و چند نماینده دیگر این استان که کمترین میزان رأی را در طول تاریخ مجلس به خود اختصاص داده بار دیگر در ادعاهایی خواستار رأی منفی به اعتبارنامه تاجگردون شده اند.

👈 پیش از بیان نکاتی در خصوص ادعای واهی این نماینده سخنی از رهبر معظم انقلاب را بیان می‌کنیم:

🔹️مجلس باید آرامش‌بخش و امیدآفرین و برانگیزاننده‌ی همّتها و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد.

🔹️در خود مجلس نیز مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد و این خسارت بزرگی است.

مایه تعجب فردی که با کمترین رأی در پایتخت به مجلس راه پیدا کرده اینطور به آرای مردم استانی که در میزان مشارکت در انتخابات رتبه اول را دارد دهن کجی می‌کند و به جای عذرخواهی از مردم شریف گچساران و باشت به واسطه ظلم و خیانتی که در دور پیش به آرایشان شد و دو سال از روند توسعه کنار گذاشته شد، اینطور وقیحانه در خصوص رد مجدد اعتبارنامه منتخبشان می‌گوید.

ادعاهای او هم قطاران ۵ درصدی اش در حالیست که تاجگردون توسط همه مراجع سخت گیر نظارتی و امنیتی تأیید صلاحیت شده است و هیچکدام از این ادعاهای هیچ وقت در هیچ دادگاهی ثابت نشد ، نکند شما اساسأ این ستون های نظام و فیلترهایی که خودتان هم از آن رد شدید را هم قبول ندارید.

در ثانی نکند آنقدر پا را از گلیم فراتر گذاشته اید که دیگر گوشتان به نصایح حکیمانه رهبر انقلاب هم بدهکار نیست، توصیه رهبر انقلاب مبنی بر امید آفرینی و وحدت را مگر نشنیده اید یا اصولأ برایتان محلی از اهمیت ندارد؟!

مردم گچساران با مشارکت بیش از ۶۰ درصد که اگر ساعت رأی گیری تمدید می‌شد این مشارکت به مراتب بالاتر هم می‌رفت ، با انتخاب مجدد غلامرضا تاجگردون پیام مهمی برای نظام داشتند، مردم این بار هم آمدند تا حرف و انتخابشان را به کرسی بنشانند و انتخابشان را به رخ کشور بکشند. اگر این بار نیز با ادعای واهی چند نماینده رأی شان به بازی گرفته شود قطعأ اتفاقاتی در خصوص رفتار سیاسی مردم استان را در آينده شاهد خواهیم بود که چندان برای کشور خوشایند نخواهد بود.

پی نوشت:

تاجگردون با حضورش ۷۰ درصد مردم را پای صندوق های رأی کشاند ، کارنامه او در حراست از ناموس این کشور مشخص است، شما برای انقلاب چه کردید جز کاهش مشارکت مردمی و ضربه بر پیکره این کشور!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360539
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. وحید بویراحمد گفت:

    مالک شریعتی غلط اضافی میکنه در دور قبل گفتن مردم گچساران نگران نباشید شما از هم اکنون ۲۹۰ نماینده دارید بعد ثابت شد که ۲۹۰ نماینده عرضه نداشتن به اندازه یکسال نمایندگی تاجگردون برای این شهرستان خدمت کنن

  2. سهراب محمودی محمودآباد گفت:

    متأسفانه مالک شریعتی و اون چندنفرکه با کمترین آرای مردم واردمجلس شده اند باکمال پررویی وبدون توجه به فرمایشات پراز مفهوم مقام معظم رهبری فقط ازروی کینه وغرض شخصی آمده اند وبه رأی پاک مردم گچساران و باشت توهین میکنند.
    امیدوارم که هرچه سریعتر برسرعقل بیایند ودست از رفتار نادرست بردارند وبه جای این کینه ورزیها به فکر مشکلات مردم باشند که واقعاً شرایط مناسبی از نظر اقتصادی ندارند.اگر واقعا نماینده مردم هستید پس به فکر چاره برای گرفتاریهای مردم باشید ودست از این جناح بازیها بردارید.
    پیشنهاد میکنم توصیه های رهبری را مدنظر داشته باشید.تاپشتوانه مردمی را ازدست ندهید.

  3. گچساران گفت:

    شریعتی یه تست لازم داره

  4. ناشناس گفت:

    مالک شریعتی هم به رهبری وهم به شورای نگهبان وهم به مردم گچساران واستان دهن کجی کرده

  5. محمد گفت گفت:

    مالک حیف این اسم

  6. ناشناس گفت:

    واقعا چند نماینده تندرو این کشور را بهم ریختن

  7. لودابی گفت:

    تندروها دست ازتندروی بردارند و بگذارند کشور به آرامش برسد ،اگر همین تاجگردون در تهران ثبت نام نماید بالای یک میلیون رای دارد چند نماینده ی 5درصدی ملت رابه سخره نگیرید

  8. ناشناس گفت:

    چند تا بچه میخاین تایید شورای نگهبان و انتخاب مردم یک شهرستان را زیر سوال ببرند

دیدگاه شما