سه شنبه 8 خرداد 1403 - 8:23

داستان ادامه دار سگ های ولگرد در کهگیلویه و بویراحمد و کودکی که بر اثر گاز گرفتگی همچنان در کما است!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

سگ های ولگرد یک مشکل اساسی در کهگیلویه و بویراحمد است.

این سگ ها هم معظلی برای محیط زیست به شمار می روند و هم خطرات جدی برای امنیت و سلامت شهروندان دارند.

عک تزئینی و البته مربوط سالهای قبل به یاسوج است

با وجود گزارشات متعدد از حادثه آفرینی سگ ها اما همچنان هم حضور این حیوانات مضر برای محیط زیست را در محیط های انسانی و در مرکز شهرهای استان شاهدیم.

تاسف بار و ناراحت کننده است ، کودکی که در سال گذشته بر اثر گازگرفتگی یک سگ ولگرد به کما رفته بود همچنان نیز در کما و در زندگی نباتی است.

انتظار مردم از شهرداری های سراسر استان این است که محیط هایی فراهم و سگ ها جمع آوری و عقیم سازی شوند تا بیش از این موجب حادثه برای شهروندان و خلل در اکوسیستم و زیست بوم دست نخورده استان نشوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360527
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    در شهرستان کهگیلویه دهدشت سگ های ولگرد صبح ها در خیابان شهرستان جولان می دهد در شهر قدیمی دهدشت در فصل گرما برای مسافران و گردشگران و اهالی محل ایجاد مزاحمت می کنند دستگاه های مسئول فقط تماشاگر هستند در مسکن مهر دهدشت اطراف رستوران ها و مرغداری‌ها و غسالخانه وکافه های سنتی دره شور و دانشگاه آزاد پرسه می زنند انواع بیماریهای واگیردار را سرایت می دهند دستگاه نظارتی کنترل نمی کنند

  2. محسن شادمان نژاد گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشی
    شهرداری یاسوج یک شماره دادن برای همین موضوع که تلفن گویاست و علیرغم چندین بار تماس جهت جمع اوری سگهای ولگرد در منطقه ترمینال قدیم ولی تاکنون هیچگونه کاری انجام نشده و روزانه تعداد این سگها بیشتر میشه

  3. ناشناس گفت:

    دواش ساچه یک پس دس یکی یکی شه

دیدگاه شما