دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 19:21

رئیس دستگاه قضا فردا میهمان کهگیلویه و بویراحمد است/چند نکته خودمانی با محسنی اژه ای

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

رئیس دستگاه قضا فردا سه شنبه جهت بازدید از واحدهای قضایی، دیدار با اقشار مختلف، جلسه با مسئولان استانی به همراه معاونین و مدیران ارشد قوه قضائیه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

این نخستین سفر حجت الاسلام محسنی اژه ای به استان است و با توجه به بررسی سفرهای استانی او باید منتظر خبرهای خوب در حوزه قضایی و به ویژه گره گشایی از کار بر زمین مانده مردم باشیم.

اما چند نکته خودمانی:

ابتدا باید قدردانی کنیم از مجموعه قضایی و شخص اول این مجموعه، به واسطه استفاده از قضات جوان، خوشنام و پاک دست کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه های مختلف قضایی و به ویژه تهران

یکی از انتظارات مردم از حوزه قضایی تسریع در بررسی عادلانه پرونده ها است، البته این انتظار را از سوی دستگاه های دولتی و خصوصی نیز شاهدیم (بعنوان مثال دستگاهی اختلاس در آن اتفاق افتاده اما بعد از مدت زمان زیاد هنوز پرونده اش تعیین تکلیف نهایی نشده است و اموال به آن مجموعه برنگشته و…)

یکی دیگر از مطالبات افزایش حمایت های دستگاه قضا از روند سرمایه گذاری در استان است، سرمایه گذاران حمایت قاطع و کارشناسی دستگاه قضا را پشتوانه محکم و قابل اتکایی می‌دانند.

کاستن از حجم پرونده های سو گیرانه در تعزیرات ، گاها برخی صنوف با دفاعیاتی مدعی هستند در تعزیرات برای آنها پرونده های زیادی تشکیل می‌شود که عمدتا با یک بررسی کارشناسی دقیق به تشکیل پرونده هم نمی‌رسد، یکی از انتظارات فعالان بازار بررسی وضعیت پرونده ها و کارشناسی ها در تعزیرات است.

در آخر باید از تلاش های چند سال اخیر دستگاه قضا قدردانی کنیم . قطعأ حرکت های خوب و تغییرات رو به جلو است که توقعات از این دستگاه بزرگ در استان هر روز در حال افرایش است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما