یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12:19

مدیر توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد /+چند نکته

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

طی آئینی مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و کشوری معرفی شد و در نهایت  «عبدالرسول روستایی»  سکاندار این شرکت در استان شد.

برخی رسانه ها با انتقاد از این انتصاب، رفت و آمد اصفهانی ها در استان آنهم برای تکمیل رزومه و استفاده در استان های دیگر را محل نقادی قرار دادند.

اما چند نکته در این باره:

مرادی؛ مدیرعامل پیشین توزیع برق استان اکنون سکاندار توزیع برق استان اصفهان شده، شرکتی که در تراز استان تهران است و این یعنی توانیز نگاهش بهبود شرایط برق این استان بوده است ، نه رزومه سازی صرف برای مدیرانش!

روستایی از نیروهای شناخته شده برق کشور است ، او مسئولیت های متعدد از جمله توزیع شرکت های برق و برنامه ریزی استان بزرگ اصفهان را در کارنامه دارد.

تجربه عملیاتی و میدانی او از مرادی؛ مدیرعامل پیشین بهتر است و همین امر یعنی نگاه توانیر بر بهبود شرایط توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد است و حداقل فعلا نباید با پیش داوری این انتصاب را به قضاوت نشست.

نیروهای بومی نیز در فرایند مصاحبه و بررسی مشارکت داده شدند و نادیده گرفتن نیروهای بومی محلی از واقفعیت ندارد،در نهایت نیز خروجی نتایج مصاحبه و بررسی صلاحیت افراد دعوت شده به مصاحبه، انتخاب روستایی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360319
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاشکی مدیرتمامی ادارات استان راازاصفهان می آوردند.

  2. شهریار گفت:

    شهردارو هم از اصفهان بیارین

  3. مهدی f گفت:

    امیدوارم تمام مدیران از شهرهای دیگه بیان

  4. ناشناس گفت:

    بابا همینا کاربلد هستند

  5. شکیبا گفت:

    خدارا شکر
    کاش کل مجموعه مدیریتی شهرداری را هم از اصفهان می اوردند

  6. ناشناس گفت:

    ای گفتی

دیدگاه شما