سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 9:06

تنها قول منتخب بویراحمد به مردم

بویرنیوز؛ منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی جهت دیدار و بررسی مشکلات از بخش زیلایی و روستاههای تابعه این بخش بازدید بعمل آورد .

محمد بهرامی در این بازدید که برخی از متخصصان و افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف را همراه خود داشت با حضور در گلزار شهدای روستا‌های مختلف بخش زیلایی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد .

بهرامی در جمع مردم موشمی سفلی مرکز بخش زیلایی ضمن تقدیر از مهمان نوازی مردم این خطه اظهار داشت :  با مرحوم تاج امیری افتخار همکاری چندساله داشتم دغدغه خاصی برای بخش زیلایی داشت اما دست تقدیر اجازه خدمت بیشتر نداد .

وی با اشاره به انتخابات دو ماه گذشته در کشور بیان کرد : از مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات اسفندماه تشکر می کنم مشارکت مردم در استان آبرو برای ایران  بود طوری که شبکه های خبری کشور تصاویر را از استان بویژه حوزه بویراحمد دنا و مارگون  را برای ایجاد انگیزه حضور در انتخابات به نمایش گذاشتند .

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : خدمت مسئولین عرض کردم قدر  این مردم را  بدانید مردم به شما دلگرمی دادند و به وظایف خود در مناسبت های مختلف  عمل کردند حالا نوبت شماست  و ما خودمان نیز تا جایی که از دست ما کاری بر بیاید سعی کنیم  تلاش می کنیم .

محمد بهرامی خاطرنشان کرد: مشکلات یادداشت می شود باید با مردم صادق باشیم و صادقانه به مردم قول دهیم در عرصه انتخابات طی این چند سال قول بی جا ندادم اما من فقط این قول را می دهم که با ظرفیت بیشتر در خدمت مردم باشم .

بهرامی با تاکید بر اینکه مشکلات اولویت بندی می شود گفت :  در روستاهای مختلف برنامه داریم تا حداقل کار برای مردم انجام شود چهار و هشت و دوازده ساله ها تمام می شود اما باید فردا آبرومندانه بین مردم باشیم وقول می دهم که به مناطق محروم تر توجه بیشتر داشته باشیم .

وی در ادامه افزود : در رابطه با پمپاژ آب خرسان نهایت توان را پشت این قضیه خواهیم گذشت ،در یاسوج در برداشت از رودخانه‌ بشار با محدودیت های مواجه هستیم آنجا رودخانه خشک می شود اما اینجا حجم آب بالا است اما اگر قرار باشد آب در اختیار مردم قرار گیرد زیلایی در اولویت است.

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استقرار بخشداری زیلایی بیان کرد : بخشداری باید در زیلایی مستقر باشد و بخشدار نباید کنار فرماندار در فرمانداری موازی کاری باشد با تمرکز زدایی هم فرمانداری و هم بخشدار دغدغه کمتری دارند  .

محمد بهرامی با تاکید بر اینکه با موفقیت  جریان راه روشن فردا نباید شرایط را بر جریان های رقیب تنگ کنیم اعلام کرد : خواهش داریم که این جریان باید با دیگر جریان ها متفاوت باشد باید در اختیار همه مردم باشیم دوستان در تصمیم گیری ها باید کمک کنند تا شرایط عوض شود نباید مردم را در سختی و عذاب قرار دهیم همه مردم را حرمت خواهیم کرد حتی آنهایی که به ما رای نداده بودند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360276
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حشمت اله ولدی جهان ایاد گفت:

    سلام.دکتر جان همین که زیبایی را انتخاب کردی.روح انسان دوستی و مظلوم موازین و نشون میده…چه خوب اول از محرومین شروع کردی….حالا انتخابات تمام شده و دوستی ها آغاز..ولی فرماندار مارگون،،در زمان مسؤلیتش انتخاباتی برخورد می کرد….لازم است برای پیشبرد کارها فردی شایسته و صالح انتخاب شود….خداوند حفظت کند،مرد همیشه در صحنه

  2. بندر گفت:

    درود بر دکتر بهرامی

  3. ناشناس گفت:

    جناب آقای استاندار باید لطف کنند منتخب مردم را محترم بدانند و نهایت همکاری را با منتخب مردم داشته باشند مردم استان همه انقلابی هستند و برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه کردند لذا استاندار بین مردم خط و مرز ایجاد نکند مردم همه محترم اند اجداد و نیکان و بزرگان این مردم برای انقلاب هزینه کردند کسانی که می گویند فلانی از ما نیست چپ است یا اصلاح طلب است نباید پست بگیرد کار بسیار اشتباهی را انجام می دهند هر کس که توان دارد کار را به درستی انجام دهد باید پست بگیرد و در خدمت مردم باشد جناب استاندار ملاک انقلابی،بودن خدمتگزاری به مردم است،هر کس،که با تمام وجود برای مردم کار کند انقلابی است بنابراین مقامات عالی استان لازم است با تمام وجود منتخب،مردم،را حمایت،کنند نماینده هم باید با تمام توان خدمتگزار مردم باشد چون زمان مثل برق می گذرد

  4. فکور گفت:

    درود بر شما ،که بر تفکر طایفه گرایی خط بطلان کشیدین

  5. محمد حسین پایان گفت:

    بنام خداوند سبحان :: پیش از هر چیز سلامتی دکتر محمد بهرامی را از خداوند عزوجل وجل خواهانم انشا الله و از همه ی هواداران دکتر بهرامی استدعا دارم که ایشون را در هر برهه و هر زمان همراهی بنمایند آن شا الله

    1403/02/18

  6. با سلام
    جناب دکتر بهرامی مردی باسواد و مردمی است اینجانب شخصی است که سالهاست به این صحنه های پرشور و هیجان شرکت میکند که خوشبختانه این بار با یاری خداوند متعال و کمک های مردم به پیروزی رسید
    جناب دکتر نه برای اسم رسم خود و نه برای سروتمندی خود به صحنه آمد
    ایشان فقط برای کار آمده ایشان یک مرد علمی و عمل گرا هست برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم

  7. ۶۳ گفت:

    درود بر دکتر بهرامی مرد عمل گرا

  8. با دولت همخوانی ندارد مواظب باشید

دیدگاه شما