چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 8:43

موحد: از شهرداری تهران برای آسفالت خیابان های سوق پول گرفتم

بویرنیوز– نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه بزرگ گفت: مردم کهگیلویه بزرگ همچنان به جریان عزت اعتماد دارند.

حجت‌الاسلام محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در سوق ضمن قدردانی از حضور مردم و نسل جوان، گفت: امروز نشان دادید که نه تنها سوق بلکه تمام حوزه انتخابیه دژ برای موحد تسخیر ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در سرفاریاب شاهد استقبال خوبی بودیم که یکی از رجال این بخش که بارها منتقد بنده بودند اما به ما پیوستند، گفت: مردم سادات امام زاده علی ع تحت هیچ شرایطی تصمیم قومی و قبلیه ای نخواهند گرفت و بیشرین آرا را در این حوزه خواهم داشت.

موحد به نطق انتخاباتی خود در بخش چرام و بهمئی اشاره کرد و گفت: همه رسانه ها دیدند در آن وضعیت باران موج جمعیت همه را متحیر کرد، در بهمئی که ۲۰۳۰ این را به عنوان نماد انتخابات در جمهوری اسلامی نشان داد.

وی ادامه داد: دیروز در لنده همه شاهد بودند مردمی که آمده‌اند از اول انقلاب حامی جریان عزت بوده‌اند.موحد بیان اینکه فردا در دیشموک و بهمئی خواهیم دید که مردم چه استقبالی خواهند کرد، گفت: مردم عاقل هستند و بر اساس درایت رای می دهند، به حول و قوه الهی فاصله قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه به سوق شهر مهد علم، فرهنگ، شهادت، جهاد و همه ارزش ها، آمده‌ایم، گفت: به شهدا، رزمندگان و ایثار گرانش نگاه کنید به درازای دفاع مقدس می درخشند‌.موحد سوق را شهر مجاهدین خواند و گفت: موحد الگوی نوکر مردم، به خان هفتم رسید زمان رکورد عبور از سد انتخابات و ثبت در تاریخ پارلمان کشور رسیده است و این حرکت روز ۱۱ اسفند شما می دانید در کجا ثبت خواهد در کتاب گینس به ثبت خواهد رسید و برای شما بزرگترین امتیاز است.

وی بیان کرد: من نماینده شما کسی بودم که در دولت های مختلف حضور داشتم و برای دفاع از حقوق مردم به عنوان نماینده شما فریاد میزدم و مطالبات شما در جای جای مسئولیتم ایفای نقش کردم و همیشه همگام با مردم فریاد می‌زدم.

موحد خاطرنشان کرد: در دولت های مختلف می گفتند بروید از نماینده کهگیلویه مردم داری را یاد بگیرید آن کسی که در مجلس وقت نمی‌شناسند، آسایش نمی‌شناسد ، و … موحد است.

وی در جواب فردی که گفته بود موحد برای سوق چه کاری انجام داده است، گفت: از شهرداری تهران پول گرفتیم و خیابان های سوق را آسفالت کردیم تا الان چنینی چیزی را کجا سراغ دارید! ما هم مطالبات مردم را دنبال می کنیم.

موحد با بیان اینکه در همه دولت‌ها با تمام قدرت به دولت ها تازیدیم و در دولت رئیسی بارها اعلام کردم تورم توان مردم را بریده، گفت: بیکاری مشکل نسل جوان است برای فقر و محرومیت باید چاره اندیشی شود و با همین ایرادها توانستم چند پروژه را برای این حوزه بگیرم و با کلنگ زنی آن‌ها تحولی در شهرستان کهگیلویه بزرگ انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: وزیری نیست که بگوید موحد خواسته شخصی دارد و سعی کردم با قدرت سخن بگویم و همه فریادها خواسته های مردم بوده است‌. موحد افزود: از خدماتی که در راک انجام شد، از پاقلعه، بهسازی و آبرسانی خیلی از روستاها تا اکنون سوق یک جایگاه خاص ویژه ای که دارد رسید.

موحد بیان اینکه ما الان در شرایطی هستیم که کشور در وضعیت خاصی قرار دارد، گفت: پروژه آب چهار شهر را در این ۴ سال از حالت ۲۰ درصد به ۸۰ درصد رساندیم و این پروژه را از مردگی نجات دادیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ایدنک که قرار بود آب را به سوق برساند چند سال راکد بود کارگران آنجا می گفتند حقوقشان داده نشده است اکنون آیا کارگری هست که بگوید حقوق نگرفته است؟! این طرح در یکی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

موحد گفت: جاده سوق دهدشت با کمبود اعتبارات اما به سرانجام رسید و بیمارستان دوم این شهر احداث می‌شود و روشنایی ورزشگاه را پیگیری می کنم که حل شود.

وی خاطرنشان کرد: سوق باید نشان دهد که سوق دور چهارم، پنجم، ششم و یازدهم است و باید بدرخشد. نشان دهد که سوق، سوق انتخابات دور یازدهم است و با تمام قدرت بدرخشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359370
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما