سه شنبه 8 اسفند 1402 - 9:19

روشنفکر خطاب به منتظریان: اندیشه شما طالبانی است/شما که تا دیروز تاجگردون را تخریب می‌کردید چرا امروز پایه دار او شده اید/منتظریان: برای این مردم چه کرده ای/کلنگ زنی ها صوری است/اگر احترام نمیگذاشتم و برخی حرف ها را بیان میکردم زلزله به پا میشد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

این روزها انتخابات بویراحمد و دنا در فضای بسیار رقابتی و نزدیک دنبال می شود. هم در مناظرات و هم سخنرانی های تبلیغاتی شاهد برخی تنش ها میان رقبا هستیم، بیشترین تنش و لفاظی میان روشنفکر و منتظریان رخ می دهد در ادامه برخی از این موارد آورده شده است.

بخشی از سخنان نادر منتظریان خطاب به مهدی روشنفکر:

انتخابات در فضای آرام و فضای امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود و اصلاً جای نگرانی نیست. آن‌هایی که ادعا می‌کنند صندوق در اختیار ماست اشتباه می‌کنند و این فضای روانی را راه نیندازند.

شایستگان طوایف به میدان آمده‌اند، رئیس ستاد بنده در استان از ایل بزرگ تامرادی است و افتخارم این است رئیس ستادم در بخش پاتاوه از ایل تامرادی است. رئیس ستادم در لوداب و چین از طایفه تامرادی است. ما آمده‌ایم که پایانی بر خشونت‌ها باشد و ما آمده‌ایم که شروعی برای اتحاد و انسجام باشد. ما آمده‌ایم برای شروع کار نخبگان و تحصیلکرده‌ها و شایستگان.

اگر شما به مناظره‌ها توجه کنید بنده انسان اخلاق مداری هستم و به احترام ایل بزرگ تامرادی و اخلاق و دینم خیلی از نکات را مطرح نکردم. اگر می‌خواستم احترام نگه ندارم و مسائلی را مطرح کنم زلزله به پا می‌شد.

بنده اولین کاندیدایی هستم که با برنامه مکتوب آمده‌ام، کمیته اقتصاد و کارآفرین در کشور دارم و با بزرگترین سرمایه‌گذاران ارتباط دارم و با تبعیض و بی‌عدالتی را بر سر راه جوانان بر هم داشت.

پاتاوه کلید طلایی انتخابات است، برخی‌ها دیروز از پلکان همین مردم بالا رفتند، اگر به پشت سر خود نگاه می‌کردند، امروز مردم گلایه‌های کمتری داشتند. اگر به مرکز ثقل ایل تامرادی توجه می‌شد، امروز این اجتماع باعظمت شکل نمی‌گرفت و این اجتماع برای دیگری شکل می‌گرفت.

کلنگ زنی‌های صوری برای زیرساخت‌های درمان، زیرساخت‌های ورزش که جنبه عوام فریبی دارند،

خیلی از وعده‌ها و قول و قرار‌هایی که دادند را شنیدیم، ولی امروز هم که آمدیم پاتاوه همان پاتاوه ۴ سال پیش است، هیچ وعده‌ای عملی نشد، نماینده باید با کارنامه بیاید تا بتواند از مردم خواسته داشته باشد.

و اما سخنان مهدی روشنفکر خطاب به نادر منتظریان:

شنیدم که روز گذشته یک شخصی ازرقبای انتخاباتی اینجا مطالب و مسائلی را ایجاد کرده  که سرتاسر این کلمات خلافه گویی بوده است.

در یکی از صحبت‌ها  وی گفته است که گذرگاه تاریخ نسبت به چهار سال گذشته تفاوتی نکرده است. خدمت این عزیز عرض می‌کنم که شما آقای چهل سال پیش هستید و در افکار شما هیچ تغییری ایجاد نشده است.

اندیشه شما اندیشه طالبانی است و هیچگونه تغییر در صحبت‌ها وتفکراتتان نداشته‌اید.

به این بزرگوار عرض می‌کنم که شما از اینکه مردم آگاهی پیدا می‌کنند و روشنگری که دارند ترس دارید.شما از جهنم نمی‌ترسید ولی از این موضوع که مردم از نقشه های پلید شما آگاهی پیدا می‌کنند می‌ترسید.

شما شاهد بودید و آیا می‌دانید که چه کسانی به اعتبارنامه تاجگردون رای داده اند .اما شما که تا دیروز تاجگردون را تخریب می‌کردید چرا امروز پایه دار او شده آید.

این رقیب انتخاباتی در جایی روشنفکر را اصلاح طلب می‌خواند اما در استان روشنفکر اصولگرای افراطی می‌داند.در جایی میگوید روشنفکر در انتصابات دخالت می‌کند و  در جایی دیگر می‌گوید روشنفکر در فکر مدیرانش نیست.شما میگویید روشنفکر در تهران برد ندارد ولی امروز می‌گوید در پشت‌پرده همه این انتصابات روشنفکر است و علیه ما سخن می‌گوید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359315
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به عمل کار برآید .در موقع تبلیغات هر حرفی گفته می شود اما با نماینده شدن همه چی فراموش می شود حتی برخی برای اقوام خود هم کاری انجام نمی دهند

  2. ناشناس گفت:

    اگر دوست دارید به عقب برگردید گزینه ای بهتر از روشنفکر نیست

  3. گنجی گفت:

    تمام کاندیداها در مورد گردشگری صحبت میکنند
    از تمام فعالین گردشگری شهرستان دنا بپرسید در این 4سال چه تغییری کرده هیچ، پسرفت هم داشته
    غار ده شیخ را ببینید پتانسیل جهانی شدن دارد چطوری برخورد شده

  4. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    فارغ از هر گونه حب و بغض عرض میکنم روشنفکر آموزش و پرورش رو برای دهه ها نابود کرد که تبعاتش تا سالها بعد دامنگیر مردم ما هست متاسفانه .

  5. اقای روشنفکر شنبه عزداری و رای منتظریان رای خاموش و رای اخلاق است

  6. صادف ع گفت:

    مرد حسابی تو به اعتبار نامه تاجگردون رای ندادی؟
    حالا می چسبانی به کسی دیگه

دیدگاه شما