یکشنبه 6 اسفند 1402 - 23:17

تقدیر مدیران ملی و استانی از مدیرعامل نفت و گاز گچساران /+عکس

بویرنیوز؛ عملکرد نفت و گاز گچساران در زمینه حمایت از توسعه زیرساخت های حیاتی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر مسئولان ملی و استانی را در پی داشت.

رضا رحیمی نسب» را به‌عنوان «مدیر کل امور مجلس و لوایح» بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ارسال لوح تقدیر از تلاش های کمالی؛ مدیرعامل نفت و گاز گچساران در راستای توجه به خانواده های شاهد و ایثارگر و همچنین کمک به ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام دلیل این قدردانی همراهی و تلاش های مجدانه مدیرعامل نفت و گاز گچساران در خدمات دهی به جامعه ایثارگر شرکت و استان عنوان شده است.

همچنین امید صالحی نیز با قدردانی از مجموعه نفت و گاز گچساران گفت: با نگاه مساعد و ویژه ای که مدیرعامل مجموعه نفت و گاز داشت زمینه پیشرفت و تکمیل آبرسانی برخی مناطق استان انجام شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در پیامش نوشته است: یکی از دستگاه هایی که همواره برای توسعه زیرساخت حیاتی آب که زمینه ساز آبادانی و حیات است، تلاش و همراهی جدی داشت به واقع نفت و گاز گچساران بود.

صالحی گفت: این مجموعه بزرگ در راستای مسئولیت های اجتماعی همراهی بسیار خوبی با ما داشته است، صمیمانه از این همراهی ها که ذینفعان اصلی اش در نهایت مردم هستند، قدردانی می‌کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما