یکشنبه 6 اسفند 1402 - 18:46

کهگیلویه و بویراحمد در آستانه یک پوست اندازی/ هر رأی یک گام تا نفسی تازه…

یادداشت مدیرمسئول (محمود سپهر) پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

کمتر از ۵ روز دیگر  تا دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، زمان باقیست.

کهگیلویه و بویراحمد همواره از استان هایی بوده که مشارکت بالا است،نگاهی به میزان مشارکت انتخابات پیشین کشور که بیندازیم( انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم) این استان با ثبت مشارکت ۷۰.۶۶ درصدی در کشور رکورد دار شد.

این آمار یعنی علاقه مردم به مشارکت در سرنوشت و از زاویه ای دیگر یعنی شور و شعف برای تغییر و تحول آفرینی.

من در انتخابات شرکت نمیکنم، نه نه نه چون مهم است شرکت میکنم!

یک نکته جالب از انتخابات بگویم و بعد صحبتی با مردم کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات همواره در سرنوشت ایران اسلامی موثر بوده، نگاهی به روند اقدامات، برنامه ها، ارتباطات داخلی و خارجی و سایر ارکان دموکراسی و آزادی های اجتماعی در دوران مختلف نشان میدها اتفاقأ انتخابات‌ و نوع نگاهی که مردم تمایل به آن دارند در نهایت مسیر کشور را روشن می‌کند.

اگر این اتفاق مهم نبود دلیل نداشت اینقدر تبلیغات با هزینه های فراوان برای دلسرد کردن مردم صورت بگیرد،  خب آنهایی که مدعی هستند انتخابات در ایران چیزی را عوض نمی‌کند چرا برای رأی ندادن مردم با همه شبکه ها و نیروهایتان شبانه روز تبلیغات میکنید؟!

تک تک آرای شما گامی برای رسیدن به نفسی تازه…

مردم کهگیلویه و بویراحمد شرایط استان به نحوی است که برای بهبود و خروج از بن بست ها باید افرادی شایسته و توانمند برگزیده شوند.

یکی از چالش ما همواره این بوده که گاهاً زبان گویایی برای دفاع از حقوق این استان نداشته ایم، این موضوع خودش را در عدم تخصیص مناسب بودجه، کم توجهی به حقوق ما از محل منابع عظیم نفت و گاز، آب، جنگل، میراث فرهنگی و صنایع دستی، طولانی شدن پروژه ها و … شده است.

مردم !

باور کنید فردی که شما قرار است با آرای خودتان راهی بهارستان کنید نماینده فلان قوم و ایل و طایفه نیست، نماینده تک تک مردم و نمادی از داشته های بزرگ این استان است و چه بهتر که این فرد شایسته، توانمند، متخصص و متعهد باشد.

چرا باید ساده اجازه دهید حق مهم انتخاب شما به واسطه عدم مشارکت به دیگری سپرده شود؟ چرا باید بپذیریم که ۴ سال اجباراً تن به انتخاب دیگران دهیم.

انتخاب ما مهم است، اما چرا؟

انتخاب ما می‌شود تصمیمات و قوانینی که در سفره ما نتیجه اش انعکاس دارد، انتخاب ما می‌شود قدرت چانه زنی بهتر برای اعتبارات بیشتر، می‌شود لابی گری سالم برای رونق صنعت و اشتغال و بهبود شرایط فرزندانمان،  می‌شود نظارت درست بر مدیران و جلوگیری از هدر روی بیت المال، می‌شود تصویب شاخصه های مناسب برای انتخاب های اصلح که توسعه و آبادانی را سبب می‌شود، می‌شود اقتدار بیشتر برای حفاظت از داشته های استان، می‌شود پایانی بر تاریخی شدن پروژه های حیاتی استان، میشود استفاده بهتر و بیشتر از فرزندان نخبه این استان و…

باور کنید باید همه بیاییم و بدانیم آینده را تصمیمات درست و همین مشارکت آگاهانه مان می‌سازد…

پس من هم می آیم چون برای بهبود آینده این استان و عزیزانم تعهد اخلاقی دارم،  می آیم تا با نفسی تازه تر در سوت قطار آبادانی بدمم و فردی را به مجلس بفرستم که نمادی بهتر از تاریخچه کهن و پر افتخار این استان متمدن و سرشار از منابع باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359287
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    مسئولین می فرمایند مردم ایران رای بدهید چون شهید همت گفته هروقت راه رو گم کردی ببین دشمن چی میگه؟ و چون امروز شبکه های خارجی و دشمن میگن رای ندهید پس شما مردم رای بدهید سئوال: چرا در زمان کرونا و واکسیناسیون که شبکه های خارجی دشمن همگی باتفاق میگفتند “مردم ایران واکسن بزنید” مسئولین نگفتند “مردم واکسن نزنید” و مردم بیچاره هم واکسن زدند یا فوت شدند یا به بیماری لاعلاج رسیدند چرا الان مسئولین پاسخگو نیستند؟ الان که ما مردم بیمار شده و در حال مرگ هستیم برای چه باید رای بدهیم؟!

دیدگاه شما