جمعه 4 اسفند 1402 - 23:20

روشنفکر به مردم سپیدار قول شهرستان شدن این منطقه را داد

بویرنیوز؛ نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۹۸ از همین تریبون اعلام کردم که ندای وحدت برای بازگشت به مردم، عبور از مرز‌ها، نفی منفعت طلبی و انحصار گرایی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: جریان ندای وحدت برخاسته از بطن مردم است و مردم در سرنوشت خود دخیل هستند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: ندای وحدت به مبارزه با انقلابیون دروغین که جزء سر دادن شعار‌های پوچ برای رسیدن به اهداف خود چیزی نداشتند برخواست و امروز این نهال نوپا با همراهی شما مردم به یک درخت تناور تبدیل شده‌است.

وی نسبت به برخی مشکلات اقتصادی و نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های اشتغالزایی و نبود برنامه برای مدیریت این حوزه اشاره کرد و افزود: از تریبون مردم هم اعلام کردم که فراری دادن نخبگان کمتر از ترور شخصیت‌های هسته‌ای نیست.

روشنفکر در ادامه به تلاش‌های خود جهت ارتقا سپیدار به بخش اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا در نیمه اول سال آینده ادارات در این بخش مستقر شوند.

وی به مشکلات روستا‌های هم‌مرز با منطقه نورآباد ممسنی اشاره کرد و گفت: جهت حل مسائل و مشکلات این روستا‌ها از طریق وزارت کشور تلاش‌هایی کرده و در حال پیگیری هستیم که اگر نتیجه مثبت بگیریم، مسیر تبدیل و ارتقاء این بخش به شهرستان هموار می‌شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه به اقدامات انجام گرفته در بخش سپیدار اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستا‌های منطقه سپیدار، اتصال روستا‌های این بخش به شبکه اینترنت، تعریض جاده در مسیر سپیدار، آسفالت و بهسازی ۵۵ هزار متر مربع از معابر روستایی بخش سپیدار از جمله اقدامات انجام شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهمن پژمانیان گفت:

    روشنفکر چرا این همه وحده دروغ میگی شما دراین چهارسال چکار کردی برای مردم سپیدار من خودم اهل سپیدارهستم چکارکردی جاده سپیدار گجا درست شده که اعلام میکنی بخشی از آن به بهره برداری رسیده گجا اینترت درست جواب میده امروز که درسپیدار امده بودی مردم بیکار بودن که بیاین حرف های دروغ تو راگوش بدن ما نماینده خود را انتخاب کردیم وسلام

  2. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    حتما دروغ 13 رو شنیدید؟!! حالا این برادر نیمه محترم برای کسب اراء سپیدار دست به دامان وعده های پوچ شده …

  3. سپیدار گفت:

    گذشت آن سالی که قول الکی به مردم سپیدار دادی مردم سپیدار دیگه این اشتباه را نخواهند کرد و به تو رای نخواهند داد

  4. ناشناس گفت:

    برو كاسه كوزه ت را جمع كن دوباره ميخواهي گول مردم بزني

دیدگاه شما