چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 16:36
بزرگواری و دولت ؛

بزرگواری: احمدی نژاد بلوف میزند

سید علی محمد بزرگواری با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در سفر به اصفهان گفت: ملت ایران از کوچک و بزرگ، شهری و روستایی با بولوف های تو خالی احمدی نژاد آشنا هستند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی اظهارات بی سند رئیس جمهور در دولت دهم  در مورد معرفی مفسدان اقتصادی و شانتاژهای وی مساله جدیدی نیست افزود: بولوف های تو خالی احمدی نژاد دیگر برای مردم حتی روی اقشار دور دست ایران تاثیری ندارد.

دور جدید سفرهای استانی رئیس‌جمهور بی‌مورد است

وی با اشاره به سفرهای استانی اخیر احمدی نژاد ادامه داد: سفرهای استانی که به تازگی آغاز شده بی اساس بوده و بهتر است رئیس جمهور به جای دادن وعده های جدید، طرح ها و پروژه های پیشین را به ثمر رساند.

مردم به فردی غیر از نامزد مطلوب احمدی‌نژاد رأی می‌دهند

 این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در اصفهان در مورد حضور۵۰میلیونی مردم در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران با عنایت و هدایت رهبر معظم انقلاب و به عشق به امام و رهبر معظم انقلاب و شهدا، به موقع از این نظام دفاع  کرده و به صحنه خواهند آمد و رئیس جمهوری غیر از کسی که احمدی نژاد می گوید انتخاب خواهند کرد، بنابراین نیازی به گفته رئیس جمهور و امثال وی نیست.

بزرگواری با بیان اینکه احمدی نژاد در دوره دهم ریاست جمهوری خود را بین مردم خراب و بدنام کرد، افزود: به رئیس جمهور توصیه می کنم که به عنوان رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی ایران که نامش در تاریخ می ماند،  طوری رفتار نکند که بعدها در مورد اظهارات و ادعاهای بی اساس وی صحبت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی سفر استانی رئیس جمهور ضرورتی نداشته و از وی نیز استقبال نمی شود، تصریح کرد: بهتر است احمدی نژاد به عنوان رئیس قوه مجریه به فکر تنظیم بازار و حل مشکل اقتصادی مردم باشد تا ملت بیشتر از این اذیت نشوند.

منبع : خانه ملت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35907
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ککا گفت:

    این آقا میدونه که الان دیگه هیچ کاری ازدست احمدی نژاد برنمی یاد که نیروهاش برداره . حالا داره خوب بلبل زبونی میکنه . اینگار یادش رفته تا همین 2 ماه پیش هرجا احمدی نزاد بود ایشونم سریع میرفت تا یه جایی رو پشت سرش پیدا کنه و با هاش عکس بندازه . شما از سیاست و دیانت هیچی نمیدونید . برا مردم استانم ناراحتم ………………………..

  2. ناشناس گفت:

    اقای بزرگواری بلوف ها وضعف کاری وباری به هرجهت ها وانتصابهای فامیلی در حوزه های بی رقیب انتخاباتی خودت برای احمدی نژاد کسب ابرو کرده است

  3. بیطرف گفت:

    اقای بزرگواری یکی از افتخارات مناطق لر نشین صاف و دروغ نگفتن و اگر نمک را مخورد نمکدان نمی شکست . در این عصر ارتباطات که مردم از همه چیز اگاهند چگونه به این راحتی تمام گفته های و سخن رانیهای که به واسطه طرف داری از احمدی نژاد می کردید فراموش کردید. شماه هم از جریان به قول خودتان فتنه طرف داری کردید

دیدگاه شما