چاپ این برگه

بالگرد امدادی به کهگیلویه و بویراحمد رسید/+عکس

بویرنیوز؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالگرد اورژانس 115 مرکز استان از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان است.

دکتر سعید جاودان سیرت افزود: خوشبختانه رایزنی ها و پیگیری های مستمر مقامات عالی استان، اورژانس کشور و استان نتیجه داد و امروز شاهد استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج بودیم.

وی با بیان اینکه بالگرد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان، تاکید کرد: امیدواریم با یاری خداوند که هیچ بیمار و مصدومی نداشته باشیم و اگر هم داشتیم بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خدمات مطلوبی به مردم شریف استان ارائه نماییم.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش و پیگری مجموعه علوم پزشکی و اورژانس در تحقق این مهم، گفت: خوشبختانه در شهرستان گچساران بالگرد شرکت نفت مستقر است لذا در تلاشیم برای شهرستان کهگیلویه نیز بالگرد پیش بینی و مستقر گردد.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: این بالگرد به ظرفیت ۷ نفر، از بالگردهای قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است.

محمدامین نیکویی نژاد اظهارکرد: برای استقرار بالگرد در پایگاه اورژانس هوایی یاسوج با پیگیری‌های مسئولان استان بخصوص مجموعه اورژانس استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اورژانس کشور با شرکت هلی کوپتری نوید قراردادی یک ساله منعقد کردیم.

وی ادامه داد: جهت امداد رسانی بهتر و مناسب تر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به پد بالگرد جهت فرود بالگرد داریم که امیدواریم نهضت پد سازی در استان راه اندازی شود.