سه شنبه 26 دی 1402 - 15:11

برای تفریح، غذا و گردشگری زمستانه یاسوج کجا برویم؟

سرویس گردشگری بویرنیوز:

کهگیلویه و بویراحمد زمستان های سردی دارد و همین امر باعث می شود انتخاب یک فضای مفرح برای تفریح و نشاط دشوار شود.

این موضوع به ویژه در هوای سرد یاسوج ملموس تر است.

اما صبر کنید…

در یاسوج یک امکان ویژه و جذاب گردشگری داریم که در جنوب ایران کم نظیر است و میتواند انتخاب افراد مختلف به ویژه علاقه مندان به گردشگری زمستانه باشد.

مجتمع تفریحی، گردشگری و ورزشی هتل المپیک باقری یاسوج با امکانات متنوع خود با قیمت های مناسب این روزها محل مراجعه شهروندان و مسافران بسیار زیادی است.

این هتل برای والدینی که به دنبال شادی آفرینی برای فرزندانشان هستند، یک شهربازی سرپوشیده زیبا به همراه بازی های جایزه دار و سالن تولد را فراهم کرده است.

ورزش دوستان هم امکان استفاده از استخر و ماساژ و همچنین بدنسازی این مجتمع را دارند.

بولینگ و بیلیارد این مجتمع نیز طرفداران زیادی دارد.

علاقه مندان به گیم نت هم فضای خاص خود را در این مجتمع دارند و با آخرین ورژن ها اوج لذت و هیجان را در این گیم نت تجربه می کنند.

سوئیت ها و اتاق های این مجتمع نیز حتی برای مردم یاسوج جذابیت های خاص خودش را دارد و خیلی ها دوست دارند طلوع و غروب آفتاب را بر بام یاسوج و رو به کوه دنا به تماشا بنشینند.

رستوران گردان و میز بار این رستوران نیز خیلی ها را جذب خود کرده است و صرف ناهار و شام در این رستوران با کیفیت و مناسب به عادت مستمر برخی از مردم تبدیل شده است.

کافه ها و آلاچیق سنتی این مجتمه نیز میزبان علاقه مندان خود است، انواع غذاهای سنتی و نوشیدنی و دسرهای محلی و به روز با مناسب ترین قیمت و کیفیت با همراه شدن با مناظر و محیط دنج، باعث شده کافه و آلاچیق این مجتمع نیز هواداران بسیاری داشته باشد.

در مجموع این مجتمع گردشگری با فراهم آوردن همه امکانات، شرایط شادی را برای مردم فراهم کرده تا بتوانند با قیمتی مناسب شادترین لحظات را برای خود و عزیزانشان فراهم کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358624
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما