چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 - 9:17

احمدي نژاد وارد اصفهان شد

محمود احمدی نژاد لحظاتی پیش وارد فرودگاه اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان،  در یکصد و سومین سفر استانی هیئت دولت و چهارمین سفر به استانی به اصفهان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی این شهر شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات استان قرار گرفت.

در این سفر علاوه بر دیدار مردمی رئیس جمهور، تعدادی از معاونان وی و وزرای کابینه با مردم شهرستان‌های این استان دیدار و از نزدیک شاهد روند فعالیت ها و پروژه‌های عمرانی و مسائل و مشکلات این مناطق قرار می‌گیرند.

قرار است محمود احمدی نژاد از فرودگاه شهید بهشتی به میدان امام(ره) عزیمت کند و در این مکان و درجمع مردم به ایراد سخنرانی بپردازد.

افتتاح دو پرو‍ژه در شرکت ذوب آهن و یک پروژه در شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دیگر برنامه های سفر هیئت دولت به این استان است.

دو پروژه شرکت ذوب آهن اصفهان شامل کک سازی شماره سه به عنوان بزرگ ترین کارخانه کک سازی خاورمیانه با ظرفیت تولید 900 هزار تن کک و دو نیروگاه برق با مجموع ظرفیت 110 مگاوات است.

همچنین بزرگترین و پیشرفته ترین واحد تولید اکسیژن کشور با ظرفیت 60 هزار نرمال متر مکعب در ساعت با حضور دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری در شرکت فولاد مبارکه اصفهان بهره‌برداری می شود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35797
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما