چهارشنبه 19 مهر 1402 - 9:01

گردشگری کهگیلویه و بویراحمد روی هوا!/با این‌مدیران حتی فکر توسعه هم مسخره است/+ تصاویر تأسف‌بار

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

توکل آزادی؛ مدیر مجتمع هتل المپيک باقری یاسوج با ارسال فیلم و تصاویری برای ما نوشت:

این تصاویر را ببینید تا عیار مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حمایت عملی از گردشگری برایتان روشن شود.

هتل المپیک باقری یاسوج چند سالی است افتتاح شده و با امکانات هتلینگ، رستورانی و گردشگري ویژه و جامع خود فضای قابل توجهی را به گردشگری استان اضافه کرده است.

با این حجم از سرمایه گذاری که نتیجه آن کمک به گردشگری این استان است، اما هنوز جواب درستی برای اصلاح جاده دسترسی آن نشده است.

آزادی گفت:

بارها گفته ایم لااقل شن ریخته شود تا مردم در این جاده فه قولاً ساحلی راحت باشند و بدون دسترسی به این مجتمع دسترسی داشته باشند اما نشد.

این مجتمع به هر حال برندی است برای استان و از نظر استانداردهای ملی و بین المللی می‌تواند پذیرای میهمانان ملی و خارجی باشد اما ظاهرأ این توانمندی ها چندان اهمیتی برای برخی مسئولان استان ندارد.

یک سوال بپرسم، اگر این‌مجتمع نباشد کدام فضای استاندار بین المللی و لوکس را برای میهمانان خارجی پیشنهاد می‌دهید، برای بخش های خصوصی که به دنبال فضای همه چیز تمام هستند پیشنهادتون چیست؟

رک باشید اگر به دنبال این هستید ما تعطیل کنیم و حدود ۸۰ خانواده در این وضعیت اقتصادی دچار چالش کنیم صادقانه بگویید!

با شعار که نمی‌شود استان را اداره کرد، خب این درخواست ساده ای است نکند منتظرید سازمان میراث فرهنگي بیاید آسفالت کند؟، در همین حد هم سایر سازمان ها حمایت نمی‌شود از فعالان گردشگری بعد انتظار شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش گردشگری هم داریم!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357367
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    اینقدجای فلاکت زده برای اسفالت هست که این توش گم میشه…

  2. دنا گفت:

    شماآسفالت کردن جاده براتون مثل اب خوردنه…همه چی نبایدازدولت وشهرداری توقع داشت…ازسودهای سرشارتان هم برای جاهای عام المنفعه هزینه کنیدچیزی ازتون کم نمیشه…تازه نفعش به خودتون برمیگرده…

دیدگاه شما