یکشنبه 16 مهر 1402 - 13:18

یوسفی حضور در شوراي شهر یاسوج را نپذیرفت

بویرنیوز، جلسه این هفته شورای شهر یاسوج تحت تاثیر مراسم معارفه و تحلیف نفر اول علی البدل انتخابات این دوره قرار گرفت.

رییس شورای شهر یاسوج در این جلسه با تبریک روز روستا و عشایر بیان کرد : طبق قانون شورا چنانچه فرد یا افرادی از اعضای اصلی و منتخب شورا بنا به هر دلیلی از قبیل بیماری ، انتقال ، فوت و…قادر به ادامه حضور در شورا را نداشته باشد از نفر اول علی البدل انتخابات جهت حضور در شورا دعوت به عمل می آید.

فرشید احمدی کیش خاطرنشان کرد ؛ با توجه به انتخاب آقای کیوان آشنا به عنوان شهردار جدید یاسوج و انتقال وی از شورا به شهرداری ، ما باید برای جایگزینی وی در شورا اقدامات لازم را انجام می دادیم .

احمدی کیش افزود ؛ طبق روال و قانون شورا ، ما با ارسال نامه ای از فرمانداری تقاضا کردیم که از آقای مهندس اسماعیل یوسفی نفر اول علی البدل انتخابات که از چهره های خوشنام شهر و استان هستند ،را جهت معارفه و فعالیت در شورا دعوت کنند .

وی افزود؛ امروز جناب آقای مهندس اسماعیل یوسفی راس ساعت مقرر در جلسه شورای شهر حضور پیدا کردند اما قبل از برگزاری مراسم متن استعفا و کناره گیری خود را با ذکر دلایلی تقدیم شروع نمودند .

رییس شورای شهر یاسوج با اعلام اینکه با این اقدام ما از نفر دوم منتخب علی البدل از طریق فرمانداری شهرستان بویراحمد دعوت خواهیم کرد گفت ؛ برای آقای مهندس یوسفی در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رفیق احسان گفت:

    دروووود بر جناب یوسفی

    بهترین کار رو انجام دادن.

  2. یاسوج گفت:

    اخ تا قیومت پ ایقد فوش و کتک خردی که استعفا بی

  3. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس یوسفی مرد تمام عیار خیلی کار خوبی انجام دادن

  4. بابک گفت:

    درود بر شرفت جناب یوسفی

دیدگاه شما