چهارشنبه 12 مهر 1402 - 13:49

تجلیل از دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد/یک اقدام نو در سازمان مدیریت که کشوری شد/استاندار: از مدیران استان راضی هستم/خبر سربسته استاندار از یک سرمایه گذاری تاریخی در استان (+تصاویر)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

جشنواره شهید رجایی در کهگیلویه و بویراحمد و با معرفی دستگاه های برتر به کار خود پایان داد.

جهانگیر شاهینی ؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره گفت:

فرصت خدمت کوتاه است، تلاش همه ما باید جدیت در مسیر خدمت به مردم باشد.

وی آماری از وضعیت کارمندان استان بیان کرد که در نوع خود جالب توجه است:

در کهگیلویه و بویراحمد 22270 کارمند  مرد و 11828 کارمند زن داریم

88 نفر از کارمندان مدرک تحصیلی زیر دیپلم دارند، 1256 نفر نیز دکترا ، بیشترین کارمندان نیز دارای مدرک کارشناسی هستند(17240 نفر)

20 هزار نفر کارمند رسمی هستند، 16 مدیر ارشد و 434 مدیر میانی داریم، 1134 مدیر پایه و 5 مدیر ارشد عملیاتی در استان داریم.

در استان 7000 پست خالی در دستگاه ها وجود دارد.

شاهینی ادامه داد:

ما امسال برای رسیدن به نتایج حقیقی و مطلوب صلاح دیدیم ارزیاب ها بیشتر شوند.

بخش های فنی، توسعه ای، اقتصادی . سایر بخش ها را به میدان آوردیم تا نظرات در خصوص عملکرد دستگاه ها رنگ و بوی ملموس و واقعی به خود بگیرد و امکان سو گیری و خطا به حداقل ممکن و نزدیک به صفر برسد.

از آن طرف فضا را برای بررسی دقیق اعتراض دستگاه ها در دو نوبت شرایط را برای بیان نگرانی هایشان فراهم کردیم تا خدای ناکرده حقوقی از هیچ دستگاهی ضایع نشود.

شاهینی گفت:

مهمترین شاخص برای ما رضایتمندی مردم بوده است.

او در خصوص جشنوراه گفت: شاخص های عمومی  و اختصاصی هر کدام 1000 امتیاز داشتند، در این فرایند 69 دستگاه استانی مشارکت کردند که خود نشانگر جدیت مدیران برای بهبود عملکرد دستگاه مطبوعه شان است.

رئیس سازمان مدیریت در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت:

درخواست ما از دولت 55 هزار میلیارد تومان بود، رقمی که تعجب منصوری؛ معاون رئیس جمهور را هم در پی داشت.

او به ما گفت حتماً میدانید این رقم یعنی چی، ما نیز گفتیم بله بودجه یکسال 33 استان است اما اگر همه آن محقق نشود به قدر بخشی از نیازهایمان که میتوانیم بگیریم.

با شناختی که معاون رئیس جمهور داشت به واسطه رایزی های مستمر استاندار برای حضور او در این استان، ایشان مدافع کهگیلویه و بویراحمد بود و در نهایت بالغ بر 13 میلیارد تومان مصوب گرفتیم.

وی گفت: به دنبال سندی جامع از نیازمندی ها و ظرفیت های استان هستیم، سندی که قابل استناد باشد و با زبان ملی بشود از مسئولان کشوری مطالبه گری کنیم.

شاهینی ضمن قدردانی از همه مدیران استان به پاس تلاش در جهت خدمت بهتر به مردم، گفت: ما باید به جایی برسیم که نقش مهمی در توسعه پایدار کشور ایفا کنیم، باید بگویند کهگیلویه و بویراحمد در فلان مساله استراتژیک و حیاتی برای توسعه کشور نقش دارد و وقتی اینطور بشود دیده میشویم و این دیده شدن سرآغاز توسعه مد نظر مردم و شایسته آنهاست.

در ادامه سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:

ثبات استان مرهون مدیریت چند دستگاه است که باید به واسطه این نقش در توسعه استان از آنها تشکر کنم:

دادگستری استان، نمایندگان استان در مجلس، مدیران دستگاه های مجریه، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه و روحانیت و ائمه جمعه که هدایتگر خوبی بودند، سید کرامت الله و سید شرف الدین ملک حسینی که در استان نقش آفرینی هایی مهمی داشتند.

تلاش همه مدیران را میبینیم، همه شما دارید زحمت می کشید، پرچم مدیران ما بالاست.

ما در همه جلسات بانک ها را زیر سوال میبریم اما زا آنها هم باید در نقشی که در توسعه دارند تشکر کنم.

نوع ارتباط و حضور میدانی رئیس جمهور کم سابقه است، این ارتباط باید برای ما هم درس باشد، باید مدیران ضمن تلاش میدانی جهت رفع مشکلات مردم، به آسانی در دسترس باشند.

مردم امیدشان به مجموعه دولت و حاکمیت است باید کنار هم برای مردم کار کرد.

بی سابقه ترین اعتبارات در استان در این دولت به کهگیلویه و بویراحمد سرازیر شده است، بالغ بر 3000 میلیارد تومان نقد از اعتبارات سفر اول وارد استان شده و این روند همچنان ادامه دارد.

احمد زاده ضمن بیان دعوت از وزیر اقتصاد برای سفر به استان گفت: اینکه مدام پیگیر سفر مقامات به استان هستم به دلیل این است که پول، اعتبارات و توجهات را به استان سرازیر کنم و دستگاه ها را برای کمک به توسعه بیش از پیش درگیر کنم.

وی گفت:

در یک بخش ما 2.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای یک پروژه داریم با نهایی شدن به زودی جزئیات آن را به مردم عزیز اعلام میکنم.

در سرمایه گذاری و اشتغال ضعیف هستیم، نباید جلوی سرمایه گذار سنگ اندازی شود، اگر هر دستگاه بخواهد صدور یک مجوز را یک ماه طول بدهد اینظور که سرمایه گذار از استان فراری می شود، من به همه سرمایه گذاران اعلام می کنم کارشان را خودم پیگیری میکنم و این گفته من به پشتوانه جدیت شما برای رونق سرمایه گذاری است.

در این مراسم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (که یکی از بالاترین امتیازات را داشت)، سازمان اقتصاد دارایی، اداره کل امور مالیاتی، سازمان بهزیستی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل پست، کمیته امداد و اداره کل استاندارد بعنوان دستگاه های برتر تقدیر شد.

همچنین برخی دستگاه ها از جمله آب منطقه ای، شرکت شهرک های صنعتی، دادگستری و… بعنوان دستگاه های برتر در شاخص های تک محور تجلیل شدند.

گفتنی است در این مراسم از تمبر مخصوص جشنواره شهید رجایی بعنوان ایده اختصاصی جهانگیر شاهینی در سازمان مدیریت که ملی شد و از این به بعد در این جشنواره مرسوم میشود رونمایی شد.

👈 دستگاه برتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاخص های آموزش و پژوهش، پست در شاخص های گروه توسعه و زیرساخت، کمیته امداد به عنوان شاخص سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل جهاد کشاورزی برگزیده گروه تولید و خدماتی، اداره کل استاندارد شاخص گروه عمومی و غذایی.

👈 در شاخص اقتصادی و مالی اداره کل اقتصاد و دارایی و اداره کل مالیاتی، آب منطقه ای در تحقق شعار سال ، اداره کل زندان ها در محور کارگزار صادق، ورزش و جوانان برگزیده در محور مشارکت و تشکل‌ها، شرکت شهرک های صنعتی برگزیده بهبود محیط کسب و کار، دامپزشکی در محور ارتقاء سطح سلامت در تولید، دادگستری در محور سیاست دولت و سیاست گذاری؛ نوسازی مدارس در محور اجرای سیاست های دولت مردمی و جهادی، فناوری اطلاعات و ارتباطات در محور اقامه نماز.

👈 بهزیستی استان در کسب رضایت مردم و جذب تسهیلات اشتغال‌زائی استان، استانداری در محور مردمی سازی و در محور امنیت پایدار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات تقدیر شدند.

🗨 همچنین از ۵۸ نفر از کارمندان برتر دولت در حوزه های مختلف تجلیل شدند.

تصاویر این مراسم:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=357241
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهرونگ گفت:

    منتخبین جشنواره خود گویای سطح خدمت رسانی در استان ، و عملکرد مسئولین این منطقه کمتر توسعه یافته است.

  2. ناشناس گفت:

    ای خدا شکر استاندار بو

  3. ناشناس گفت:

    یعنی دقیقا برگشتم به قبل از 2500 سال قبل

  4. سید حسین گفت:

    په اسمی و علوم پزشکی نی….

  5. کارمندبهزیستی سیسخت گفت:

    جناب استاندارونمایندگان محترم…چرا سازمان بهزیستی بااین حجم سنگین کاردررابطه باجامعه هدف وانسا نهای دردمندواسیب پذیرجامعه وضعیت حقوق ومزایاشون باید اینگونه باشه؟یعنی غیرازپرستارومعلم وامورزندان ها ودستگاههایی که پرپیمون حقوق ومزایا میگیرن دیگه بقیه باید نظاره گر باشند؟چرابهزیستی نبایدازفوق العاده خاص خودش بهره مندبشه؟این همه تبعیض وبی عدالتی تاکی؟

  6. ناشناس گفت:

    قطعا استاندار راضیه ولی ما مردم از استاندار راضی نیستیم چون ایشان با هر متر و معیاری که اندازه گیری بشه در حد و اندازه های یک استاندار نیستند

  7. کارمند سازمان مدیریت گفت:

    استاندار ضعیف بایستی از مدیران ضعیفش راضی باشه نود درصد این انتخابها و برتر شدن مصلحتی و گزینشی بوده متاسفانه

دیدگاه شما