یکشنبه 26 شهریور 1402 - 14:52

هشدار دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد/ با مدیرانی که استخدام غیرقانونی دارند برخورد میکنیم/این رسانه ها هم منتظر برخورد دادستانی باشند

بویرنیوز– دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی به ریاست محبوب افراسیاب_ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور مسئولان قضایی، ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و به ریاست محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

در ادامه این نشست سید علی ملک حسینی_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: فضای رسانه‌ای استان یک فضای فرصت گستر می‌باشد و دیدگاه دادگستری در حوزه انتخابات نیز دیدگاه مشارکت حداکثری می‌باشد که وضعیت در استان ما خیلی مناسب است و وظیفه ما نیز ایجاد شور و شرکت مردم در انتخابات می‌باشد اما ممکن است تخلفاتی در بحث رسانه نیز شکل بگیرد و ما نیز رسانه‌ها را رصد کردیم و با کسانی که امنیت مردم را مشوش کنند، برخورد خواهد شد و اگر رسانه‌ای نظام را در برابر مردم ضعیف نشان دهد حتماً برخورد خواهد شد.

وی گفت: تلاش دادگستری و دادستانی مرکز استان هماهنگی و همراهی در برگزاری یک انتخابات پرشور می‌باشد و همه مسئولان نیز باید در این راستا تلاش کنند.

ملک‌حسینی افزود: انتخابات کاملاً مردمی است و اگر تخلفی صورت گیرد دادگستری به شدت برخورد خواهد کرد و خدماتی که حق مردم است باید به آن‌ها داده شود و هیچ مسئولی حق ندارد این خدمات را در حوزه انتخابات به سود خود انجام دهد.

دادستان یاسوج ادامه داد: کسانی که سعی دارند افرادی را در ادارات استخدام کنند و نیز به شدت برخورد خواهد شد و در این شرایط که مردم باید اعتماد داشته باشند اگر مدیری بخواهد این اعتماد را از بین ببرد با وی به شدت برخورد خواهد شد و مردم بدانند ما کنار آنها خواهیم بود و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356915
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    هیچ خبری نیست راحت باشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 1255 گفت:

    چرا نظرات منتشر نمیشه

دیدگاه شما