سه شنبه 7 شهریور 1402 - 22:07

بویراحمد پُر ماجرا/وقوع حواشی متفاوت در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

این روزها اخبار داغ و متفاوتی در شهرستان بویراحمد پیرامون آینده انتخابات و یارگیری ها شنیده می‌شود.

در بویراحمد و دنا علیرغم همه حرف و حدیث ها زارعی مجدداً ثبت نام کرد، او به صراحت گفته بنا ندارد کناره گیری کند و تا آخر می‌ماند.

زارعی چند باری صراحتاً در گفت و گو با رسانه ها گفت تا آخر می‌ماند و اینطور خواستین سایر رقبا بفهماند نمیتوانید بر روی کناره گیری و حکایت او حسابی باز کنند.

یکی از حواشی انتخاباتی را باید پیرامون اتفاقات اخیر در میان هواداران سابق و فعلی نماینده کنونی بویراحمد و دنا مشاهده کرد.

روشنفکر در روزهای اخیر بیکار ننشست و یک تغییر جدی در رویکرد خود داد او به سمت فروزان رفت و یک اصلاح طلب را بعنوان دستیار ویژه خود منصوب کرد.

جهت یادآوری چند نکته برای اطلاع مخاطبان می آورم:

چند تن از هواداران سینه چاک که در گذشته ندای وحدت را مدیریت و در فضای حقیقی و مجازی هدایت میکردند از اردوگاه روشنفکر خداحافظی کردند.

البته خداحافظی ساده ای هم نداشتند ، آنها تا توانسته و می‌توانند تلاش دارند به شیوه های مختلف به نقادی های تند و تیز از نماینده بپردازند و در برخی گروه های مجازی نیز بر سر این بحث ها تنش های زیادی بالا گرفته است.

یکی از اعضای تیم روشنفکر که مدت ها است از او جدا شده آرمان بیگلری است، بیگلری که روزی خود دستیار نماینده فعلی بویراحمد بود پس از انتصاب دستیار ویژه مهدی روشنفکر در روزهای اخیر ، در مطلبی کنایه آمیز که بخشی از آن در ادامه آمده، نوشت:

با اصرار، پافشاری و پیگیری بنده، نهایتاً در تاریخ ۳۰، ۲، ۱۴۰۱ با تقاضای اینجانب مبنی بر قطع همکاری و صدور پایان ماموریت کاری‌ام در مجلس شورای اسلامی به عنوان دستیار و مشاور ویژه موافقت گردیدکه نامه پایان ماموریت اینجانب جهت استحضار و انتشار در راستای تنویر افکار عمومی ارسال می‌گردد.

از آن تاریخ تاکنون و طی پانزده ماه گذشته هیچ گونه رابطه کاری، اداری و یا سیاسی با نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ندارم.

“تاریخ ورود به دبیرخانه مجلس شورای اسلامی نامه نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد ودنا، نامه معروف به درخواست اشتغال نورچشمی‌ها در هلدینگ‌ها ۹ شهریور ۱۴۰۱ بوده، در حالی که اینجانب ۹۹روز قبل از انتشار این نامه کذایی و مبتذل از مجلس جدا و با‌ایشان قطع همکاری وارتباط کرده و نامه مذبور بیشتر جنبه نمایشی برای بازی‌های رسانه‌ای و جنگ روانی را داشته و امروز بعد از یک سال همه می‌دانند دستاورد آن هیچ بوده است، جز لطمه و آسیب جدی به وجه برخی از جوانان باتجربه و متخصص استان”

ضمن آرزوی توفیق خدمت برای نماینده محترم مردم شریف بویراحمد واحد و دستیار و مشاور‌ ایشان از باب دلسوزی و تکلیف عرض می‌کنم.

بیگلری در متن خود به کنایه نوشته:

جایگاه‌های زودگذر مرهون حماسه و حضور و دلسوزی و دلداگی مردم محروم و فرصتی هستند جهت خدمت و عاقبت به خیری در سایه دعای خیر مردم…

اما داستان انتصاب اخیر روشنفکر چیست؟!

انتصاب محسن فروزان بعنوان دستیار ویژه‌ با توجه به اینکه از نظر فامیلی و طایفه ای با نامزد دیگر حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون یعنی بهرامی نزدیک است نیز جالب توجه بود.

برخی ها این مسأله را به جدایی بخش هایی از هم طایفه ای های نماینده بویراحمد با وجود دو رقیب هم طایفه ای و جدا شدن بدنه اصلی تیم تشکیلاتی گذشته روشنفکر مرتبط میدانند.

آنها میگویند روشنفکر بنا دارد با تیم تشکیلاتی جدید با روحی جدید و البته ورود به فضای جایگزین برای پایگاه های از دست رفته، برخی حواشی موجود را جبران کند.

سایر نامزدها اما ترجیحشان فعلآ حرکت بر مدار سکوت و صرفاً حضور در جلسات طوایف و خانواده های مختلف و البته شرکت در مراسمات مختلف اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون است.

بزودی تحلیل های بیشتری از این حوزه و سایر حوزه های انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356649
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مقدم را جایگزین روشنفکر می کنیم و اتفاقا ایشان اصلا نگاه قومیتی ندارد

دیدگاه شما