شنبه 28 مرداد 1402 - 16:58

جسد خانم مفقود شده در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد

بویرنیوز ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان با تلاش بی‌وقفه، جسد خانم ۷۳ ساله یزدی را بعد از ۷ روز مفقودی در ارتفاعات آبشار شهرستان بویراحمد پیدا كردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان با تلاش بی‌وقفه، جسد خانم ۷۳ ساله یزدی را بعد از ۷ روز مفقودی در ارتفاعات آبشار شهرستان بویراحمد پیدا كردند.

کاظم فلاحی دوست افزود: به دنبال اعلام مفقود شدن خانمی ۷۳ ساله دارای بیماری آلزایمر اهل استان یزد که جهت تفریح به همراه خانواده به استان ما آمده بود، بلافاصله نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: یک تیم از نجاتگران و امدادگران شهرستان‌های بویراحمد و یک تیم تخصصی آن است از معاونت امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: نیرو‌های امدادی این جمعیت از روز اول حادثه پس از اطلاع از سوی خانواده خانم گمشده، با كمك سگ‌های تجسس عملیات جستجو را آغاز و صبح امروز پس از ۷ روز تلاش مداوم جسد این خانم را در فاصله ۱ كیلومتری ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا كردند و به نیروی انتظامی تحویل دادند.

بر اساس این گزارش، بنا به اعلام خانواده خانم مفقود شده، این فرد دارای بیماری آلزایمر بود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356441
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما