سه شنبه 24 مرداد 1402 - 11:57

فرمانده سپاه: انتخابات در کشور ما همیشه سالم بوده ، بیان این حرف ها خیانت است؟(+یک نکته)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با رسانه ها و در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص سلامت انتخابات مجلس، اظهار داشت:

اینکه بعضی از کاندیداها هر جا می‌نشینند از سلامت انتخابات حرف می‌زنند. این ظلم به نظام است. انتخابات همیشه در کشور ما در نهایت سلامت برگزار شده و بیان این حرف‌ها خیانت است.

سردار خرمدل تاکید کرد که کاندیداها این کلمه را بکار نبرند، این حرف دشمن است. قطعاً ما باید به دست‌اندرکاران انتخابات مجلس تذکر دهیم و صحبت کنیم تا این دغدغه همه مرتفع شود.

و اما یک نکته:

قطعاً مطالبه سلامت انتخابات هموراه بوده و خواهد بود، این نافی سالم بودن انتخابات نیست.

اگر توصیه هم از طرف رسانه ها و هم نامزدهای انتخابات مستمراً می شود به جهت تاکید کردن بر موضوع و بالا بردن حساسیت ها است.

خب برای برخی ها سوال است وقتی کارمند فلان فرمانداری در برخی فضاها به طرف یک نامزد غش می کند و حتی برخی فرماندارها منتسب به فلان شخص و گروه سیاسی خاص هستند چطور و با چه تدابیری می خواهند بدون سو گیری فضا را مدیریت کند.

اگر مدام از سلامت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد گفته میشود و نقادی هایی می شود، نه اینکه برای زیرسوال بردن سلامت آن و دلیلی بر خیانت است که حساسیت دلسوزانه برای برگزاری انتخاباتی عاری از غل و غش در استانی که هم فضای قومیتی در آن غالب و اتفاقاً مشارکت هم در حد بالای خود است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356391
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما