سه شنبه 17 مرداد 1402 - 6:21

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: نقش خبرنگاران در توسعه کلیدی و مؤثر است/خبر خوب درخشان برای مردم در آستانه روز خبرنگار

بویرنیوز– امین درخشان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ با ارسال یادداشتی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

نون والقلم و ما یسطرون

ضمن ارج گذاشتن به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه و تبریک ۱۷ مرداد گرامیداشت سالروز شهید محمود صارمی شهید نام و نشان دار عرصه خبرنگاری، از آنجایی که وسایل ارتباط جمعی جز لاینفک زندگی و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی انکارناپذیر است،   به تبع آن رشد و پیشرفت ملت‌ها و همچنین عقب ماندگی آنان به میزان وابسته به این امر است.

اغراق‌آمیز نیست اگر گفته شود که ارتباطات از مؤلفه‌ها و شاخص‌های مهم توسعه همه جانبه هر جامعه و  کشور است.

خبرنگاران به عنوان افسران امروز در فرماندهی جنگ رسانه‌ای از مؤثرترین و کارآمدترین نیرو‌های مؤثر جامعه نقش ارزنده‌ای پیدایش ظرفیت‌های جامعه به شمار ‌می‌روند.

خبرنگاران، سفیران صادق و راویان مجاهد  همواره در راه دست‌یابی به حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی اهتمام میورزند و این خصایص امروز به عنوان سندی افتخار در تارک اصحاب رسانه و قلم همچون نگینی خواهد درخشید.

ضمن پاسداشت و ارج نهادن به مقام این قشر فرهیخته بی‌مزد و منت در جهت احیای حقوق مردم و بیان خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان افسران جبهه تبیین روز خبرنگار را به مجموعه اصحاب رسانه استان فرهنگ خیز کهگیلویه و بویراحمد  در رسانه‌های مختلف خبری خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری نشریات مکتوب و مجازی و همچنین تلاشگران در رسانه ملی تبریک و مراقب قدردانی و قدرشناسی از همه‌ی تلاش‌های خبرنگاران دلسوز استان را که در همه‌ی عرصه‌ها در سرما و گرما در سیل و زلزله و… همپای مردم و کمک کار واقعی مسولین بوده‌اند نثار وجود فرهیختگان و فرزانگان نماییم.

و اما خبر خوب آقای مدیرکل برای مردم در آستانه روز خبرنگار:

درخشان با اشاره به اینکه مردم ما در شرایط کنونی نیاز به فراغت های فرهنگی دارند، گفت: در شهرستان دنا و در شهرستان بهمئی 300 صندلی به سرانه سینماهای استان اضافه خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=356246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما