شنبه 31 تیر 1402 - 22:03

تابستان پر هیجان در هتل المپیک یاسوج/اینجا هرچه برای تفریح لازم دارید ، هست

سرویس گردشگری – پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

تابستان فرصت مناسبی برای خانواده ها است تا اوقات خوشی را با فعل با هم بودن و در کنار هم بودن بسازند.

یکی از نگرانی ها اما هزینه های بالا و البته فرصت اندک به ویژه برای والدین است که نمی‌توانند بسته متنوعی از سرگرمی ها را برای فرزندان‌شان فراهم آوردند.

یکی از مجتمع هایی گردشگری که پیشنهاد میکنیم مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج است.

این مجتمع در دل خود همه چیز دارد و خصوصاً برای افرادی که فرصت اندکی‌دارند و تمایلشان نیز بهره‌مندی از سرگرمی های مختلف است ، پیشنهادات جذابی دارد.

🍽️ رستوران گردان و سالن ۲۵۰ نفره این مجتمع با دید جذاب از رود بشار، کوده دنا و ارتفاعات سروک این فضا را برای هر بیننده ای جذاب کرده است.

🫕 غذای این مجموعه که هم شامل غذاهای سنتی و هم فست فود میشود با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین مواد تهیه میشود.

🍧🍱 میز بار و میز صبحانه این مجتمع نیز بسیاری را جذب خود کرده است.

🏊💆 استخر این مجتمع با پیشرفته ترین تصفیه آب استخر استان با سالن ماساژ مجهز و سرسره آبی و تونل آب سرد(به زودی) و استخر کودکان ضمن استفاده های عمومی، فضای ایده آلی برای آموزش شنا آنهم با بهترین استاندارد در با کیفیت و سالم ترین آب را برای علاقه مندان فراهم آورده است.

🎱 سالن بیلیارد این مجموعه ضمن بهره گیری از بروزترین دستگاه های دنیا علاوه بر پذیرایی از علاقه مندان محل ثابت برگزاری مسابقات بیلیارد در سطح استانی و ملی نیز هست.

🎳 سالن بولینگ مجتمع نیز با ۳ لاین مجزا و با کیفیت بعنوان تنها سالن بولینگ کهگیلویه و بویراحمد هم پذیرای علاقه مندان است و هم مسابقات مختلف استانی و میزبانی از مسابقات ملی را پوشش می‌دهد.

⛱️ کافه های سنتی و به روز این مجموعه نیز مخاطبان بسیار زیاد خود را دارد ، منظره منحصر به فرد و امکانات این کافه ها برای بسیاری از مردم جالب توجه است.

🎡🎮 مجتمع هتل المپیک برای کودکان و نوجوانان دو فضای اختصاصی را هم در نظر گرفته ، شهربازی این مجموعه و سالن گیم نت پیشرفته که نظیر آن در جنوب کشور اندک است، برای کودکان و نوجوانان اوقات خوشی را فراهم آورده است.

🏋️ سالن بدنسازی مجتمع المپیک یاسوج شاید در ایران کم نظیر باشد دلیل آن هم استفاده از معتبرترین دستگاه های دنیا در زمینه بدنسازی است. در این سالن همه آنچه حرفه ای ها نیاز دارند و حتی در سطوح آمادگی بین المللی یکجا گرد آمده است.

🏨 هتل، در زمینه هتلینگ نیز اتاق های این مجتمع با بهترین مناظر شب ها و طلوع آفتاب فرح بخشی را برای ساکنین اتاق های دنج این مجموعه به ارمغان آورده است.

همه این امکانات در یک مجتمع آنهم در بهترین نقطه شهر فضای متفاوت و منحصر بفرد گردشگری را در جنوب ایران فراهم آورده است و اولویت اول هر گردشگری است که میخواهد بهترین استفاده از اقامت کوتاه خود در پایتخت طبیعت ایران زمین ببرد.

قیمت ها در این مجتمع ۵ ستاره با وجود امکانات و کیفیت متناسب با معمولی ترین واحدها حفظ شده، همچنین تخفیف های گسترده نیز در طول سال و به مناسبت های مختلف فراهم آمده است تا تضمینی برای استفاده عموم از این مجتمع کم نظیر باشد.

ارتباط با هتل:

آدرس مجتمع(کلیک کنید)

تلفن: 09300078000 و 07433321226 ، 07433321227 ، 07433321228 ، 07433321229

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355944
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما