چاپ این برگه

مقایسه جالب فعال سیاسی خوزستانی از سفر استانی رئیسی به خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز– هادی روحی‌پور از فعالان سیاسی استان خوزستان با مقایسه دستاوردهای سفر رئیس جمهور به خوزستان با استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته است اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز استعفا می‌دادم.

اگر به جای ۱۸ نماینده استان خوزستان بودم همین امروز از این حجم افتتاحیه‌ پروژه های مهم در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری به شهرهای استان مجاور (کهگیلویه و بویراحمد) استعفا می‌دادم چون می‌دیدم در استان خودم هیچ کاری نکرده‌ام و همچنان خوزستان مظلوم است.

طی دو روز سفر هیئت دولت فقط در مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۲۵۰۰ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.  یکی از بزرگترین و پرهزینه‌ترین جاده‌های کشور فقط طی دو سال تکمیل و افتتاح شد،  پتروشیمی و سد چمشیر در گچساران و بزرگترین طرح گردشگری جنوب کشور و غیره که بماند….

حجم اعتبار سفر رئیس جمهور به خوزستان با ۲۹ شهرستان ۱۸ هزار میلیارد تومان و کهگیلویه با ۴ شهرستان ۱۲ هزار میلیارد تومان بود.

سوال؛ جاده و ابر پروژه بهبهان-بیمارستان ولیعصر چه موقع عریض می‌شود؟  جاده بهبهان به رامهرمز و قتلگاه بهبهان به زیدون و بهبهان به خیرآباد چه موقع چهار بانده می‌شود؟؟؟؟؟

هادی روحی پور