دوشنبه 26 تیر 1402 - 19:24

کارخانه قند یاسوج افتتاح شد/ به زودی آزمون استخدامی برای جذب نیرو انجام می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

کارخانه قند به عنوان نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها رکود به همت ستاد اجرایی و با حضور رئیس جمهور به چرخه تولید بازگشت.

شایان نادری مدیرعامل ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: کارخانه سال ۹۳ راکد شد و پس از سفر آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه در بهمن ۹۹ و تاکید بر رفع مشکلات کارخانه، نماد صنعت استان رسما در اردیبشهت ۱۴۰۰ برای راه‌اندازی تحویل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) شد.

وی بیان کرد: این واحد صنعتی در کوه‌تاترین زمان با تکیه بر متخصصین و کارگران قبلی کارخانه، اورهال شد امروز فاز تصفیه شکری آماده بهره‌برداری می‌شود، و بخش چغندری با کشت چغندر وارد خط تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه به وعده‌ای که به مردم دادیم عمل کردیم، گفت:کارخانه قند با دو هزار میلیارد تومان اعتبار مجددا احیاء شد و با احیاء این کارخانه ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شد.

رییس جمهور نیز گفت بحمدالله این کارخانه بعد از مدت ها رکود به چرخه تولید برگشت و منشأ خیر و برکت و استخدام برای استان شده است .

رئیسی تاکید کرد این واحد تولیدی باید همه ظرفیت هایش فعال و در مسیر تولید و اشتغال هدایت شود.

به گزارش بویرنیوز به زودی استخدام نیروهای مورد نیاز این مجموعه از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355780
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. .... گفت:

    این نیروهایی که با پارتی رفتن و الان دارن کار میکنن تکلیفشون چیه؟ اونارو هم آزمون میگیرن؟؟ ممنون میشیم و تمنا میکنیم از پایگاه خبری و مردمی بویر نیوز که صدای ما مردمی بشه که هیچ فربادرسی نداریم،یک بار بخاطر این مردم میکروفونتونو بردارید ببرید ستاد اجرایی و به آقای مسئولش که همه میشناسید پای گفت و گو بشینید، و بهشون بگید که شما که یک انسان به حساب انقلابی هستید، چرا باندبازی و جناح بازی عمل کردید، و‌شایسته سالاری و رقابت سالم رو زیر سوال بردید و آرمان های انقلاب رو با این چهره های ب ظاهر انقلابی و عمل ناعدالتی زیر سوال میبرید، و بهشون بگید این ۲۰۰ نفری که با سفارش و قومی طایفه گری وارد کردید چی؟ آیا اینها باید آزمون بدن؟!

  2. ناشناس گفت:

    اقای ریسی دوتا پروژ افتتاح کردن که هر دو ربطی به حالا حالا نداشت اون یکی رهبرلطف داشت کارخانه قند هم مال ۶۰سال پپیش خودش برای مردم استان چی اوردن

  3. پاسخ به ناشناس گفت:

    عزیزم پروژه هایی که تعطیل بوده و هیچ کاری براش انجام نداده بودند. چه فایده ای به حال این مردم داشته. حالا مال 60سال یا بیشتر باش .مهم اینه که الان همت کردن و این پروژه ها به راه اانداختن

  4. بویر گفت:

    کارخانه قند یاسوج هم مال 80۰سال پپیشه.لازم به افتتاح نبود شما باید جابگو باشید که چرا راکد شده و کار نمیکنه.
    کارخانه قند یاسوج هم مال 80۰سال پپیشه.لازم به افتتاح نبود شما باید جابگو باشید که چرا راکد شده و کار نمیکنه.
    کارخانه قند یاسوج هم مال 80۰سال پپیشه.لازم به افتتاح نبود شما باید جابگو باشید که چرا راکد شده و کار نمیکنه.

دیدگاه شما