دوشنبه 26 تیر 1402 - 11:28

بازدید وزیر صمت از برخی واحد‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد/علی آبادی با فعالان تولیدی استان گفت و گو می‌کند

بویرنیوز– وزیر صنعت و معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ تولید آب معدنی درشهرستان دنا گفت: به خوبی می توان از تولیدات آب معدنی این منطقه برای صادرات استفاده کرد.

عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در سفر به شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا از کارخانه تولید آب معدنی مردمی این شهر بازدید کرد و مشکلات این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

علی‌آبادی در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ شهرستان دنا از جمله در حوزه تولید آب معدنی اظهار کرد: این شهرستان در زمینه‌های مختلف قابلیت‌های زیادی برای کمک به رشد تولید و اشتغال دارد.

وزیر صمت افزود: از تولیدات آب معدنی شهرستان دنا می‌توان برای صادرات نیز به خوبی استفاده کرد و این خود نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های دولت بازنگری در مطالعات قبلی است و به عبارت دیگر مطالعه مطالعات قبلی از جمله برنامه‌های وزارت صمت است که به روزآمد شدن برنامه‌ها کمک می‌کند.

علی آبادی عنوان کرد: وزارت صمت در استان‌ها از صنایع تبدیلی حمایت می‌کند که این راهبرد ارزش افزوده و اشتغال بیشتری در پی خواهد داشت.

به گزارش بویرنیوز ، ظهر امروز علی آبادی ؛ وزیر صمت با فعالان واحد‌های اقتصادی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد برای گفت و گوی بی واسطه و حل مشکلات آنها دیدار می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما