یکشنبه 18 تیر 1402 - 6:52

نادر منتظریان: مخاطب رئیسی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد نباید افراد دست چین باشد/با این همه نعمت چرا به این روز گرفتار شدیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

همایش بزرگ هم‌اندیشی نقش جوانان در جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه با حضور اقشار مختلف مردم و نادر منتظریان از چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت:

در این جشن جوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق و طوایف گوناگون از جمله ایلات و طوایف بزرگ تامرادی، تیرتاجی، کی‌گیوی، سادات، باباملکی، دشمن زیاری و آقایی و… حضور دارند که این از برکات جشن است. جشن غدیر پایه و محور اتحاد در بویراحمد واحد شده است که بسی جای خرسندی و خوشحالی دارد.

استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه معادن، نفت، جنگل و خاک جایگاه ویژه‌ای دارد و مهمترین سرمایه این استان نیرو‌های انسانی، با استعداد و هوش بالا و جهادی است که باید از آن‌ها بهره برد.

یک درصد خاک و یک درصد جمعیت کشور متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و ۱۰ درصد آب کشور در این استان است و نفت که پایه اقتصاد کشور محسوب می‌شود، یا در استان تولید می‌شود و یا خطوط تولید نفت از این استان می‌گذرد.

مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همانند نگینی بین دو رودخانه قرار گرفته و منابع طبیعی بکر، چشمه‌ها و آبشار‌های بی‌نظیری این شهر را احاطه کرده است و ما انتظار داشتیم که شهرداران بهتر عمل می‌کردند، اما متأسفانه باید گفت در سایه عدم برنامه و تخصص بعضی از چشمه‌ها تبدیل به فاضلاب شده‌اند. اگر از نیرو‌های خلاق به درستی استفاده می‌شد، شاهد این اتفاقات نبودیم.

۵۰ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند و با وجود این همه مواهب الهی نباید به این افتخار کرد.

ما یک استان مهمان نواز هستیم، دولت قدمش روی چشممان. اما باید صدای مردم را هم بشنوند. هیئت دولت نباید در استان فقط با افراد دست‌چین جلسه بگذارد و باید بنشیند تا جوانان آزادانه حرف بزنند و راهکار ارائه دهند. مشکلات زیاد و نیازمندی‌ها هم زیاد استت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355598
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    لبیک یا حسین(ع)
    رئیس جمهور باید بدون واسطه بین مردم حضور پیدا کند تا واقعیات را از مردم بشنود.
    منتظریان ناجی مردم و عامل و پیوند برادری و همدلی

  2. ناشناس گفت:

    حرف درستی است.رئیس جمهور باید بدون واسطه حقایق را از زبان مردم بشنود.

  3. کارمندبهزیستی گفت:

    ماازنماینده منتخب اینده استان ازهمین الان تقاضامندم جهت اعاده حقوق ومزایای کارمندان خدوم بهزیستی که خالصانه درخدمت جامعه هدف وانسانهای دردمندهستند عنایت داشته باشندواین مملکت غیرازپرستارومعلم هم کسان دیگری هستندکه شرایط کاری سخت وطاقت فرسادارند…هیچ امیدی هم به مسوولین ونمایندگان فعلی نداشته ونداریم…

دیدگاه شما