چاپ این برگه

قلدری شهرداری یاسوج/وقتی شهرداری تره هم برای مصوبات استانداری خرد نمیکند/+ چند نکته تأسف بار از شهرداری یاسوج 

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

تصاویر ارسالی از یکی از غرفه های عرضه میوه توسط میدان میوه و تره بار حکایت از یک خلاف در روز روشن دارد.

اگرچه در جلسه ای با حضور همه دستگاه های حاکمیتی از جمله استانداری وتعزیرات، بنا بود میدان میوه و تره بار در چند نقطه یاسوج عرضه خرده فروشی داشته باشد اما امروز شهرداری یاسوج بدون توجه به این مصوبات به صورتی غیر انسانی که تصاویر هم مشخص است اقدام به تخریب این مرکز فروش کرد.

و اما چند نکته:

اگر شهرداری اینقدر به مسأله سد معبر حساس است چطور است با وجود انتقادات بیشمار رسانه ها تاکنون اقدام قابل توجهی در خصوص وانت های سیار که سراسر شهر را چهره زشتی داده است برخورد نکرده است؟

چطور است در مرکز شهر یاسوج حجم گسترده ای از اشغال پیاده رو داریم اما تاکنون اقدام موثری برای آن نشده است و همچنان شهروندان در دردسر و زحمت هستند ؟

آیا دستگاه های حاکمیتی و استانداری واقعاً زورشان به این نهاد نمیرسد که نه تنها خدمت درست و حسابی نمی‌دهد و به وظایف قانونی خود به درستی عمل نمیکند که یک جا که سودی به مردم می‌رسد هم بعنوان سد و مانع عمل می‌کند ؟

در پایان انتظار می‌رود استاندار بعنوان شخص اول اجرایی استان اجازه ندهد مردم و واحدهای خدماتی اینچنین توسط یک نهاد غیر دولتی به بازی و تمسخر گرفته شوند و البته هزینه تخریب ها نیز توسط شهرداری جبران شود.