یکشنبه 28 خرداد 1402 - 18:00

زخم های کاری سازمان اقتصادی کوثر بر تن کهگیلویه و بویراحمد/از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۶۰۰ شهید در راه وطن داشته است.

از نظر تعداد شهدا به نسبت جمعیت این استان در رتبه های نخست ایران است.

وفاداری مردم استان به این کشور محدود به جنگ نبود و همواره در برهه های حساس همواره دفاع از میهن و کیان کشور یکی از خصایص قابل توجه آنها بوده است.

این مردم اما امروز از دست سازمان متولی ایثارگران عاصی شده است، پروژه های سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید همچون دمل های چرکین فقط موجب آزار و اذیت و درسر شده است.

در مرکز شهر شاهدیم زمینی که قبلا محل پارکینگ بود و حلال بخشی از معضل ترافیک ، توسط این سازمان گودبرداری شد و در ادامه با این ادعا که پولی برای سرمایه گذاری ندارند، آن را به حال خود رها و موجب زحمت فراوان برای شهروندان شده اند ، همان اندک فضای حیاتی برای پارکینگ هم به لطف این سازمان از مردم گرفته شد.

کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج یکی دیگر از مجموعه های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و  متعلقبه سازمان اقتصادی کوثر است.

این کارخانه در سایه بی توجهی و عدم سرمایه گذاری با حداقل ظرفیت کار می‌کند.

و حالا نیز رئیس سازمان اقتصادی کوثر پیشنهاداتی داده که مشخص است عزم این سازمان فقط برای فروش کارخانه و شال و کلاه کرده برای رفتن همیشگی از این استان است.

اینکه میگویند استان بیاید و بودجه ای عظیم برای فعالسازی این کارخانه هزینه کند با اینکه منطقی نیست اما توسط مسئولان استان لبیک گفته شد و قرار شد با تسهیلات به این مجموعه‌ کمک شود.

از طرفی پیشنهاد دوم که عجیب تر و مسخره تر از پیشنهاد نخست است نیز توسط مدیران استان مورد پذیرش قرار گرفته ، اینکه زمینی به آنها تخصیص داده شود تا با فروش کارخانه آرد در آن زمین کارخانه ای به روز احداث شود! مشخص است پشت این پیشنهاد نه تنها فکری نیست و فقط سرگرم کردن مردم و مسئولان این استان را نشانه رفته است!

انتظار از قاضی زاده هاشمی که خود را تئوریسین بهبود اوضاع اقتصاد و معیشت می‌دانست و وعده های اقتصادی او از سبزسدن بورس گرفته تا چرخاندن چرخ های صنعت و تولید، فراتر از اینها بود اما ظاهراً این سازمان در سیل وعده ها دست و پا می‌زند و امیدی هم به ادامه کار آنها در استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد نیست.

پی نوشت:

آقای قاضی زاده هاشمی و سازمان اقتصادی کوثر:

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355115
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کارخونه اماده رو نمیتونن به تولید برسونن چطو میخوان تازه از اول شروع کنن زمین بخرن و کارخونه بسازن اینا همه مردم رو ……فرض کردن

دیدگاه شما