شنبه 27 خرداد 1402 - 12:30

بازرسی و اطلاعات منتظر بررسی می‌مانیم/پرسش‌های مردمی از پشت پرده های شورای شهر در یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

این روزها شاهد نقادی های فراوانی از مجموعه پارلمان شهری در یاسوج هستیم.

مردن انتظارشان رسیدگی در حوزه شهر در تراز یک مرکز استان است اما در عمل آنچه می‌بینند فقط حاشیه است و وعده هایی که در حال تاریخی شدن است.

اینکه بگوییم صفر تا صد این مشکلات مرتبط با شهرداری است کمی غیر منصفانه است. البته که شهرداری بی تقصیر نیست که اگر چنین نبود این حجم از انتقادات مردمی را شاهد نبودیم.

اما چرا همه اش تقصیر شهردار نیست؟

خب اول اینکه شهردار را همین اعضای شورای شهر انتخاب می‌کنند پس خواه، ناخواه همه اعضای شورای شهر مرتبط با عملکرد شهردار هستند ‌‌‌.

از طرفی عمده انتصابات و قانونگذاری ها در شهرداری با نظر همین اعضای شورای شهر است ، اگر ترکیبی به انتصابات و وابستگی ها بیندازید حتماً بر این امر صحه میگذارید.

خب قوانین و نظارت از سوی شورای و انتصابات هم از طرف آنها ، پس مهمترین نقش در توسعه و یا توقف خدمات شهری دقیقاً بسته به اعضای شورا است.

اعتراض کارکنان شهرداری یک نکته جالب داشت و آنهم درخواست کارکنان برای انحلال شورای شهر بود، به عقیده کارکنان همین زد و بندهای اعضا با شهرداری باعث فلاکت امروز شهرداری یاسوج شده است.

و اما درخواست عمومی از نهادهای نظارتی:

بررسی شود در دوره های اخیر، شورای شهر به چه میزان باعث تحمیل نیروی مازاد و انتصابات ضعیف و تحمیلی به شهرداری شده و آیا واگذاری اماکن و تغییر کاربری ها و مجوز ساخت و سازهای مسأله دار و… ارتباطی با اعضا داشته یا خیر؟!

پی نوشت:

امیدواریم شهردار یاسوج افشاگری هایش را به زودی انجام دهد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=355104
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما