پنجشنبه 18 خرداد 1402 - 16:34

معاون وزیر: ۲۵ هزار نفر در حوزه بهداشت و درمان استخدام می‌شوند

بویرنیوز– معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور از جذب ۲۵ هزار نفر در این حوزه خبرداد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از جذب ۲۵ هزار نفر در این حوزه خبرداد و گفت: مجوز لازم از سازمان استخدامی کشور اخذ شده است.

عباس عبادی در گفت و گو با ایرنا در شهرستان ملکان با اعلام اینکه و ۵۰ درصد استخدامی ها در گروه پرستاری خواهد بود، افزود: تلاش بر این است در کنار جذب این تعداد پرستار، از طریق افزایش جذب در دانشگاه های علوم پزشکی بخش دیگری از نیاز به پرستار مرتفع شود.

وی گفت: در شهرستان ملکان نیز در گروه پرستاری کمبودهای زیادی وجود دارد که تلاش بر این است با جذب پرستار، مشکل کمبود نیرو در این شهرستان نیز حل شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354992
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    یکی ازمهمترین عوامل عقب رفت وبه سامان نرسیدن پروژه های عمرانی همین تعدادبالای استخدامها وکارمندان درایران است…شما ببینیدچه حجم عظیمی ازبودجه ودرامدارزی که بایدصرف زیرساختها وتکمیل پروژه ها میشدطی این چندسال به دستگاههای خاصی پرداخت میشه بابت حقوق ومزایا…تاوضعیت اینگونه است این قافله پیشرفت وترقی تابه حشرلنگ است…

  2. دانشجو گفت:

    دولت از مردم هم بزرگتر شده با اینهمه استخدام مازاد بر نیاز…. البته در حوزه درمان و سلامت و مخصوصا در بخش عملیاتی یعنی درمانواهها و بیمارستانها هر چه نیرو گرفته بشه بازم کمه اما در حوزه ستادی دانشگاههای علوم پزشکی در کل کشور نیروی مازاد و بی مصرف زیاد داریم که جز حقوق مفت میگیرن و بار مضاعفی بر کمر دولتها هستند حاصلی برای مردم ندارند..

دیدگاه شما