چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 0:03

پرونده کارخانه آرد و نشاسته یاسوج/ اعلام آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق یکی از شروط سازمان اقتصادی کوثر(+جزئیات)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سهیل مرادی نژادی ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با بویرنیوز در پاسخ به سوالی در خصوص یکی از شروط سازمان اقتصادی کوثر برای احیای کارخانه آرد ، نشاسته و گلوکز یاسوج(از اینجا بخوانید) گفت:

شرکت شهرک های صنعتی اما ه است علیرغم همه محدودیت ها که در زمینه تأمین زمین در بویراحمد و دنا هست اما همکاری ویژه ای برای احیای کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج داشته باشد.

ما در حد توان زمین مناسب با همه امکانات و زیرساخت های اولیه ضروری را با قیمت بسیار ناچیز و مناسب در اختیار سازمان اقتصادی کوثر برای احیای این کارخانه بزرگ و مؤثر قرار می‌دهیم.

مرادی نژاد در ادامه از بخشی از تلاش های خود برای گسترش نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت و اظهار داشت:

۲۴ هکتار برای بویراحمد و دنا ، ۵۰ هکتار در لیکک و ۱۵ هکتار در گچساران به نواحی صنعتی افزوده شده است.

در خصوص شرکت های دانش بنیان هم بنای ما همکاری ویژه است و اگر شرکت ها حق انتفاع را نقد بدهند بدون مزایده در شهرهایی که حتی محدودیت زمین داریم، زمین تخصیص می‌دهیم.

مرادی نژاد به بویرنیوز گفت: بنای ما در شهرک های صنعتی حمایت از هر فعالیت اقتصادی که کمک به تولید، توسعه و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد بکند، است و در این مسیر فراتر از محدودیت ها تلاش و همکاری می‌کنیم.

به گزارش بویرنیوز ، شرط دوم سازمان اقتصادی کوثر برای احیای کارخانه آرد ، نشاسته و گلوکز یاسوج این بود که «در شهرک صنعتی یاسوج زمینی در اختیار سازمان اقتصادی کوثر قرار گیرد و این سازمان ظرف یکسال کارخانه ای نو با ظرفیت بسیار بالای تولید انواع آرد، نشاسته و گلوکز راه اندازی کند و کارخانه قدیمی را با سیاست مولدسازی تغییر کاربری دهد.»

حالا باید دید عزم مسئولان سازمان اقتصادی کوثر فروش این کارخانه و یا استفاده از ظرفیت همکاری سازمان های کهگیلویه و بویراحمد برای احیای این صنعت مهم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354961
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس گفت:

    احسنت بر دکتر مرادی نژاد از مدیران نخبه و جوان

  2. ناشناس گفت:

    با توجه به نزدیک بودن شهرستان بهمئی به استان خوزستان و اینکه خوطستان قطب کشاورزی ایران است پیشنهاد میکنم این کارخانه در بهمئی احداث شود که در آینده برای تامین مواد اولیه (کندم و جو ) هزینه ها کمتر باشد و سرمایه گذار رغبت بیشتری به سرمایه گذاری در استان داشته باشد

  3. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر مراد نژاد مدیر جوان پر تلاش استان.که واقعا تغییر و تحول زیادی در شهرکهای صنعتی ایجاد کرده و همه پروژه‌ ها و کارگاههای تعطیل درمدیریتهای گذشته فعال نموده.

  4. ناشناس گفت:

    اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.
    جناب آقای دکتر مرادی نژاد بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر حضرت عالی تقدیر و تشکر میگردد.
    از خداوند متعال برایتان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.

  5. صنعتگران گفت:

    دکتر مرادی نژاد فداکاری و حمایت شما در قبال صنعت و صنعتگران، سبب احترام، تحسین و ارزش بالای شما شده است.شما محرک ما هستید. بسیار خوشحالیم که با شما کار می کنیم.

دیدگاه شما