جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 15:20

افزایش گسترده قیمت پروازها/قیمت بلیط اتوبوس هم افزایش پیدا کرد/شروع تورم و وعده بی سرانجام معاون رئیس جمهور به مردم/تورم شدید و حقوق های اندک را کجای دلمان بگذاریم ؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سازمان هواپیمایی کشور نرخنامه جدید پروازهای خود بدون احتساب مالیات و عوارض را منتشر کرد. قیمت ها افزایش گسترده ای به نسبت قبل پیدا کرده است.

لیست جدید قیمت ها

در هفته گذشته نیز خبر افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت بلیط اتوبوس منتشر شد.

بدون شک همراستا با این افزایش قیمت شاهد افزایش قیمت سایر ناوگان های حمل و نقل هم خواهیم بود ، کما اینکه در شروع سال خیلی از صنوف سرخود و بر اساس تورم اقدام به افزایش قیمت ها کرده اند.

قطعاً این افزایش قیمت سرآغاز افزایش دوباره قیمت در سایر زمینه ها هم خواهد بود و با این حساب باید امسال هم منتظر #تورمی_سخت! باشیم.

جالب اما این بود که پیش از این مخبر، معاون اول رییس جمهور که هدایت تیم اقتصادی دولت را هم عهده دار است وعده ثبات و حتی کاهش قیمت ها را در سال جدید داده بود!

با وجود این افزایش قیمت ها حتی فراتر از ۱۰۰ درصد میبینیم که یارانه ها مردم افزایش پیدا نکرده و حقوق ها نیز افزایش اندک‌ ۲۰ درصدی و برای کارگران ۲۷ درصدی را داشته است.

پول مشخص نکرده سایر افزایش ها چطور باید پرداخت شود و این بار تورم را مردم چگونه باید تحمل کنند.

جالبتر اما آنکه مدام از قیمت کمتر برخی اقلام اساسی به نسبت سایر کشورهای حوزه خلیج فارس میگویند اما این را نمی‌گویند که درآمد آنها هم ابداً با درآمد اندک در ایران قابل مقایسه نیست.

امیدواریم در راستای همان شعار جوانی جمعیت هم که شده کمی اوضاع اقتصادی بهتر شود تا حداقل در این فضا مردم نفسی بکشند ، پشتوان تولید و توسعه باشند، تفریحی بروند، تمایل به فرزند آوری داشته باشند و… امیدواریم…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354598
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کمال گفت:

    تا دیرنشده استعفا بده داره صدای لعن ونفرین مردم بلندمیشه…

  2. ناشناس گفت:

    خلایق هرچه لایق

دیدگاه شما