شنبه 27 اسفند 1401 - 22:06

مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/اشاره ضمنی به دلایل برکناری غلام نژاد(+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاون سیاسی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام و جمعی از  مسوولان استانی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، هاشمی مهر؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: سعی کنیم مسوولیت هارا با نگاه دینی و الهی بپذیریم تا هم برای جامعه و هم خودمان مفید باشد.

وی گفت: از زحمات دکتر غلامنژاد در دوره مسوولیت‌شان تشکر می‌کنم و برای آقای جاودان سیرت آرزوی موفقیت داریم.

هاشمی مهر گفت: کسی که می‌خواهد بیماری را درمان کند، چه ربطی به مسائل سیاسی دارد، انتظار داریم رئیس جدید دانشگاه بخش سلامت را از بخش سیاسی جدا کند.

وی افزود: خط بطلانی بر کار سیاسی کشیده شود، ان شالله این ماموریت را در دانشگاه علوم پزشکی استان شروع کنید، که موجب سلامتی و رضایت مردم عزیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه مجموعه کادر درمان ما آشفته کرده زد و بند‌های سیاسی است و از‌ ایشان  خواهش دارم سلامت و درمان را به مسائل سیاسی گره نزنند.

هاشمی مهر بیان کرد: نکته دوم توجه به همه مناطق استان است، چندین بیمارستان و مراکز بهداشتی در سطح استان وجود دارد، بخصوص در مناطق دورأفتاده و محروم، که انتظار داریم به این مناطق توجه کنید، نیازمند توجه ویژه به همه مناطق هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=353684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اکبر گفت:

    جالبه که سیاسی ترین فرد استان از عدم سیاسی گرایی میگه.

  2. بوبراحمدواحد گفت:

    جناب غلام نژاد دیدی دنیا چقدر راحت انتقام میگیرد
    عهدی داشتی به جاودان سیرت هیچ جایگاهی ندهی
    آخرش چرخ گردون طوری پیش رفت که جای خودت رابهش دادی

  3. ناشناس گفت:

    بعد از یک ماه معارفه این تشریفات الکی چه نیازی داشت؟

  4. ناشناس گفت:

    با سلام و احترام و ادب
    همه به خدای احد و واحد پناه می بریم.تهمت و غیبت و افترا و سایر اعمال و نیات ناشایست و نادرست،برازنده نیست.همه انسان ها کرامت و منزلت و ارج در پیشگاه خداوند منان و سبحان دارند.ان اکرمکم عندالله اتقی کم.لر ها همواره پاک و متقی و متدین و خالص و درستکار و نیکوکار و پر فضیلت هستند.یا خدای بزرگ به همه خلایق و انسان ها روی کره زمین کمک کن.

  5. اکبری گفت:

    چه کسانی دارند از سیاسی کاری حرف می زنند دانشگاه علوم پزشکی را همین سیاست بازیها از مدار خارج کرده است

  6. علی گفت:

    دکتر جاودان سیرت اگر می خواهد در مدیریتش موفق باشد اولین اقدام باید بازرسی دانشگاه را از این سر درگمی نجات دهد و از افراد با تجربه و تخصص در این واحد دانشگاه استفاده نماید.

دیدگاه شما