چاپ این برگه

انتقام مجازی عروس از خواهر شوهر در کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز– رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: عروس خانواده که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خواهر شوهر خود کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مهدی عمران فر رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و بررسی های به عمل آمده متهم در شهر یاسوج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ عمران فر ادامه داد : متهم که زن برادر شاکی بود در ابتدا منکر هر گونه اتهامی شد اما در مواجه با مدارک و ادله جرم لب به اعتراف گشود و گفت به دلیل اختلافات خانوادگی که با شوهرم پیدا کردم و دخالت‌های بی جای خواهر شوهرم در زندگی مشترک با همسرم، از روی ناراحتی و عصبانیت اقدام به انتشار تصاویر شخصی خواهر شوهرم در شبکه اجتماعی کردم.

این مقام انتظامی به کاربران هشدار داد: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت در صورت امکان به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.