چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 7:28

باز شدن فضای ابراز وجود برای هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد/کارهای بدیع برای شادی مردم استان

بویرنیوز– احمد زاده با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره سرود‌های انقلابی آوای چکاوک، از دستگا‌های فرهنگی استان خواست برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در برنامه‌های خود قرار دهند چرا که مردم به شور، شادی و نشاط نیاز دارند.

​استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین پایانی جشنواره سرود‌های حماسی و انقلابی آوای چکاوک در یاسوج از حضور حماسی مردم ایران بویژه ساکنان استان غیورپرور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال قدردانی کرد.

سیدعلی احمدزاده گفت: هر موقع که مردم احساس کردند انقلاب اسلامی در خطر قرار دارد، وارد صحنه می‌شوند و با تمام توان دشمنان را مایوس می‌کنند.

احمدزاده افزود: دشمن در یک جنگ ترکیبی با استفاده از توان رسانه‌ای و افراد مشهور، همه ظرفیت‌هایش را به صحنه آورد اما مردم با حضور خود این توطئه‌ها را شکست دادند.
وی ادامه داد: جنگ شناختی باور‌های مردم را تغییر می‌دهد اما با هدایت‌های پیامبرگونه رهبری و عنایت خداوند و امام زمان، مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را در همه جبهه‌ها شکست دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران قدرتمندتر از آن است که دشمن بخواهد خللی در عزم و اراده مردم آن و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی تأکید کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم در برخی مناطق ۳۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از دوره‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و صحنه‌هایی خلق شد که بی‌بدیل بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352982
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قلندر براتی گفت:

    سلام؛
    شادی های صوری، شادی های بالماسکه، شادی های کاذب!
    شادی اصیل، در اشتغالزایی و امنیت شغلی و امنیت روانی و تأمين شرایط زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه است.
    در احترام به کرامت انسان و حقوق ابتدایی او و به رسمیت شناختن حق نتخاب است.
    هر چه جز این، تبلیغاتی مضحک بیش نیست.

دیدگاه شما