دوشنبه 24 بهمن 1401 - 8:13

چند نکته در خصوص حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کهگیلویه و بویراحمد/این حضور را به پای عملکرد مدیران نگذارید

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

22 بهمن امسال تفاوت زیادی با سالهای پیش تر خود داشت.

به ویژه که در ماه های قبل شاهد برخی اتفاقات و نا آرامی ها در کشور بودیم.

در 22 بهمن امسال در کهگیلویه و بویراحمد مردم زیادی آمدند، آن عده که خواهان استمرار نظام فعلی بودند در حمایت از آن در همه شهر و روستاها به صحنه آمدند و تصاویر و حضور میدانی ما هم حاکی از خیل گسترده جمعیت در این مراسم در استان داشت.

اما چند نکته:

بسیاری از آنهایی که آمده بودند ناراضی از شرایط اقتصادی بودند و حتی گلایه های جدی به مسئولان و مدیران هم داشتند. به نظر آنها با مدیریت درست، علمی و مردمی میشود خدمت ارزنده تری به مردم داشت و باید اصلاحات جدی در این زمینه صورت بگیرد.

پس از این حیث روشن است که این حضور را نباید به پای عملکرد مسئولان نوشت.

از طرفی این حضور وظیفه مسئولان استان را از چند منظر سنگین تر می کند:

ابتدا اینکه مردم آمدند برای حراست از کیان کشور، برای اینکه ایران را یکپارچه و آباد دوست دارند نه کشوری که عدم اتحاد داخلی آن زمینه ساز نگاه و تهاجم طمع وار برخی کشورها می شود(نمونه آن در خاورمیانه کم نیست)

مردم آمدند اما با حفظ گلایه مندی هایشان از وضعیت مدیریت، اقتصاد و معیشت و این یعنی باید تغییرات اساسی در مدیریت ها در راستای منافع اصیل مردم صورت بگیرد.

از طرفی این حضور نباید مانع از شنیدن صدای دیگران بشود، نارضایتی ها هست و انکار آن شروع زوال و نابودی ، باید حرف همه را شنید و نه صرفاً گوش داد که تلاشی برای رفع مطالبات داشت.

حتی برخی ها هستند که به گفته رهبر انقلاب اصولا جمهوری اسلانی را قبول ندارند اما ایران را دوست دارند، سخن اینها هم باید شنیده و برای جلب نظرشان با تمام توان تلاش کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352942
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه بخواهیم یا نخواهیم مسئولان حضور مردم را پای عملکرد به ظاهر خوبشان می نویسند و این یعنی ناامیدی برای مردم

دیدگاه شما