جمعه 14 بهمن 1401 - 18:18

تخفیفات ویژه کم نظیرترین مجتمع تفریحی و اقامتی کهگیلویه و بویراحمد را از دست ندهید/تجربه ای فراموش نشدنی که حتماً تکرارش میکنید!

هتل المپیک باقری یاسوج تخفیفات ویژه ای برای دانشجویان، جوانان و عموم مردم استان تدارک دیده است.

به گزارش بویرنیوز؛ توکل آزادی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از سیاست های مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج، فراهم آورد شرایطی برای امکان استفاده عموم مردم از امکانات کم نظیر این مجتمع است.

تخفیف مختص روز پدر: ۱۵ تا ۲۵ درصد در همه بخش های مجتمع

او گفت ما در این ارتباط شرایطی برای تخفیف ویژه به دانشجویان و جوانان حتی در استفاده از رستوران مجتمع فراهم کردیم تا دانشجویان با هر توان مالی بتوانند اوقات خوشی را در این استان در کنار عزیزانشان سپری کنند.

آزادی با تبریک ولادت امام علی و روز مرد و همچنین ورود به ایام و مناسبت های ملی و مذهبی ارزشمند بهمن به ویژه دهه فجر، بیان کرد: برای مناسبت های این ماه تخفیف های ویژه تا 20 درصد را برای عموم مردم در نظر گرفته ایم.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج گفت: مجتمع هتل المپیک یاسوج در نوع خود در ایران کم نظیر است ، این را با دلیل می گویم، در کشور کمتر سراغ دارید مجتمعی تفریحی علاوه بر امکانات اقامتی لوکس، رستوران گردان، سالن جلسات و مراسمات 250 نفره، سالن های بدنسازی آقایان و بانوان، بیلیارد، بولینگ، استخر و ماساژ، شهربازی ، کافه (و در آینده نزدیک رستوران و کافه های سنتی) را یکجا در دل خود داشته باشد.

آزادی خاطرنشان کرد: این مجتمع با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی، آماده همکاری با همه دستگاه های دولتی و خصوصی استان نیز هست.

 

وی با اشاره به امکان بازدید رایگان از مجتمع که مورد استقبال عکاسان و مردم شده، گفت: بر خلاف باورهایی که هست اما قیمت های مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج با توجه به کیفیت اما در حداقل ترین شرایط تثبیت شده است.

آزادی ادامه داد: برای ما مهمتر از سود ، این مهم است که مطمئن شویم همه مردم استان، مسافران و گردشگران با هر ذائقه و بودجه ای بتوانند اوقاتی خوش و به یاد ماندنی را برای عزیزانشان در این مکان فراهم کنند.

توکل آزادی به تغییرات جدی در کیفیت خدمات مجتمع به ویژه در رستوران و کافه هم اشاره و بیان کرد، ما علاوه بر تدارک میز بارهای متنوع و به روز ، سعی کردیم در طبخ غذاهای سنتی و فست فود به نحوی عمل کنیم که احساس نیاز به امتحان دو و چند باره غذاها به واسطه همین کیفیت برای مراجعان ارزشمندمان رقم بخورد.

و اما پیام توکل آزادی به مناسبت ولادت پیامبر و دهه فجر انقلاب اسلامی:

بسیار مسرت بخش است تلاقی روزهای سراسر شادی مردم ایران با ولادت امام علی(ع) نماد مردانگی و عدالت، دهه فجر یادآور اتحاد و همبستگی همه ملت ایران برای زدودن نشانه های ظلم بود.

مردم ایران به ویژه زنان از کمترین حقوق انسانی برخوردار بودند و همین امر آنها را به رهبری امام راحل بر آن داشت که به پا خیزند تا تغییری نو در راستای برابری، عدالت و کرامت انسانی در اندازند و نتیجه آن شد انقلابی که ضمن توسعه در زیر ساخت ها فرصت رشد برابر برای همه‌گان فراهم آورد.

اینجانب تلاقی این جشن های ملی و دینی را به همه مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

توکل آزادی؛ مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352729
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما