سه شنبه 4 بهمن 1401 - 21:07

 تشویش اذهان به سبک عضو شورای شهر یاسوج/لزوم برخورد دستگاه قضا با اظهارات خلاف واقع این فرد

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

بخشی از پرسش های هدایت امیری ؛ عضو شورای شهر یاسوج در خصوص میدان میوه و تره بار یاسوج:

و اما ابتدا سند ضمانت نامه بانکی سرمایه گذار که برای سال دوم هم تمدید شده است:(سندی که دروغ بودن ادعای امیری در خصوص عدم توان سرمایه گذار برای تودیع وثیقه ۵۰ میلیونی را اثبات میکند)

و این هم سندی که نشان از گردش مالی خوب سرمایه گذار میدان میوه و تره بار دارد، در یک قلم فاکتوری ۵۰۰ میلیونی در سال ۱۴۰۰ که ارزش آن به نسبت تورم و ارزش کنونی پول ملی ، بیشتر هم شده است به حساب سرمایه گذار میدان میوه و تره بار درست چند روز قبل از افتتاح این مرکز واریز شده است.

و اما چند نکته:

ابتدا باید فاتحه شورایی را خواند که عضو مدعی آن اینچنین بی اطلاعات از مجموعه تحت نظارت خود است ، مثلاً این اعضا ناظران پارلمان شهری هستند!

از طرفی اینکه یک عضو شورا بدون اطلاعات دقیق یا شاید مسائل دیگری ، اینطور موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورد جای سوال دارد.

خوب است این عضو مدعی و منتقد بگوید تاکنون چه پیشنهاد و ایده مثبتی برای پیشبرد امورات شهر داشته وگرنه این ادعاها و سوالاتی اینچنینی که با سند خلاف واقع بودن آن اثبات شده است، نه تنها پشیزی ارزش نداشته که کمکی هم به وضع شهر و شهرداری هم نکرده است.

از طرفی اگر این فرد انصاف و اشراف به مسائل شهرداری داشت بر این موضوع صحه می‌گذاشت که بعد از چند بار مزایده برای میدان میوه و تره بار تنها این سرمایه گذار به میدان آمد.

سرمایه گذار در شرایطی هدایت این میدان را عهده دار شد که اگرچه باید میدانی با شرایط برپایی میدان میوه و تره بار تحویل می‌گرفت اما یک مرکز تعمیرگاهی را به او دادند و آن فرد با هزینه میلیونی به مناسب سازی این مرکز اقدام کرد.

از طرفی بنا بود باسکول مناسبی از سوی شهرداری یاسوج تحویل این میدان شود در حالیکه این اقدام هم با هزینه حدود ۳۰۰ میلیونی توسط خود سرمایه گذار صورت گرفت.

تعجب است بجای حمایت از این سرمایه گذار که با وضع خراب مالی شهرداری منابع میلیونی خود را در این مسیر و برای مردم گذاشته و میوه را به قیمت های بسیار مناسب به نسبت استان های اطراف عرضه می‌کند، اظهاراتی از سوی این عضو شورا مطرح می‌شود که با واقعیت و اسناد مغایرت دارد.

جا دارد دستگاه قضا با این اظهارات که تشویش اذهان عمومی به شمار می‌رود برخورد مناسبی داشته باشد تا دیگر شاهد اظهارات بی اساس اینچنینی نباشیم.

در ادامه قیمت تصاویری از وضع ظاهری نامناسب این میدان و همچنین قیمت میوه ها در این استان با سایر استان ها می آید که خود مؤید اثر خوب این میدان در کنترل قیمت میوه ها با وجود تورم کنونی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

روابط عمومی میدان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    احتمالا همین یک عضو همسوی دیگر اعضای شورا نمی باشد میخوان. در افکار عمومی تضعیفش کنند تا شورایشان یکدست شود ،مگر مشکل شورای امروزی همین یک مورد است !ً!واحسرتا از این شورا

  2. همشهری گفت:

    شورای ضعیف نتیجه اش شهردار ضعیف است.

  3. علی گفت:

    خداوکیلی عملکرد مثبت شهرداری چ بوده در این شهر ک شما ازش حمایت میکنید؟

  4. ب گفت:

    فاتحه شهرداررا باید خواند.شهر را ویران کرده

  5. میوه فروش گفت:

    خدمت شما که همواره حامی شهردار هستید نه ازجهت ابادانی بلکه از جهت اینکه نمیخایید شهری حداقل برابر سپیدان فارس داشته باشید
    اولا با شناختی که مردم یاسوج از جناب دکتر امیری دارن ایشان بدون ادله سخن نمیگویند ودر این چندسالی که عضو شورای شهر هستن همیشه حامی مردم وابادانی شهر هستن ایشان از بزرگان شهر یاسوج هستند درود بر امیری بزرگ

دیدگاه شما