دوشنبه 3 بهمن 1401 - 9:28

اولین اظهارات مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد/+چند نکته

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

سرپرست شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق این استان را در برنامه داریم.

محمد مرادی در حاشیه تجدید میثاق با شهدای یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با برنامه ها خود افزود: حوزه برق استان با چالش‌ها و مشکلاتی از جمله بهینه نبودن شبکه و فرسوده بودن پایه های برق مواجه است.

وی با بیان اینکه با رفع این مشکلات می توانیم خاموشی های استان را کاهش دهیم، اظهار کرد: با کارهای جهادی دنبال تبدیل شبکه سیم به کابل خودنگهدار هستیم که در جلوگیری از سرقت شبکه موثر خواهد بود.

سرپرست شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق استان را در برنامه داریم که نیاز به افزایش و تقویت ایستگاه های فوق توزیع ۱۳۰ کیلو وات وجود دارد.

مرادی تصریح کرد: با تعامل و حمایت استاندار و نمایندگان استان، به منظور جذب اعتبارات لازم توسعه شبکه جهت انجام زیرساخت‌های موضوعی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به نیاز به شاخه بری درختان در سطح شهر های استان جهت پایداری شبکه برق ادامه داد: از جمله دلایل خاموشی اخیر در برخی شهرستان های استان بخصوص شهر یاسوج بارش برف این بود که شاخه بری درختان انجام نشد و برف بر روی درختان سنگینی کرد و منجر به شکستن درختان و سقوط آنها بر روی شبکه برق شد که باعث خسارت به این شبکه شد.

سرپرست شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شاخه بر روی درختان باید به صورت تخصصی و در فصل خاص خود انجام شود، عنوان کرد: از شهرداران استان بخصوص شهر یاسوج انتظار داریم که در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند تا زیباسازی سطح شهر و حفظ و پایداری شبکه برق را با هم داشته باشیم و ما دنبال قطع درختان نیستیم.

مرادی تاکید کرد: امیدواریم برای پایداری و ضریب اطمینان شبکه برق استان بتوانیم با تعامل با همه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها حرکت های خوبی در این زمینه انجام دهیم.

وی اظهار کرد: سعی داریم که فرایندها را ساده کنیم تا در کمترین زمان حداکثر خدمات را به مردم ارائه نماییم.

سرپرست شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت روشنایی معابر و خیابانهای سطح شهر یاسوج، مرکز استان تصریح کرد: تعویض لامپ خیابان ها، نوسازی و بهسازی شبکه معابر و رنگ آمیزی پایه های برق را در برنامه داریم که نیاز به اعتبار ویژه دارد.

مرادی افزود: از مردم استان انتظار داریم در زمینه مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف برق همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد خاموشی نباشیم.

وی بیان کرد: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در سطح استان با همکاری بسیج سازندگی و دیگر دستگاه‌ها را از برنامه‌های این مجموعه عنوان کرد.

و اما چند نکته:

بررسی های بویرنیوز از محل کار قبل این مدیر نشان می دهد، سلامت نفس و پاک دستی در کنار توجه ویژه به نظم از ارکان جدی او در مدیریت است.

بدون شک برای استانی با محرومیت های خاص و بودجه هایی که چنگی به دل نمیزند، شرایط کار متفاوت است و نیرو و ابتکار عمل بیشتری را لازم دارد.

مرادی باید هم در انتصابات و هم مطالبه گری ها همواره نگاهش به محرومیت های تاریخی این استان باشد. در انتصابات باید شایسته سالاری بی توجه به خط و باند و وابستگی های سیاسی و قومیتی ملاک عمل باشد.

بله این استان بودجه ویژه لازم دارد، برای تحقق این مهم نباید به ظرفیت های استان اکتفا کرد، مطالبه گری پیاپی از مرکز و البته فریاد نداشته های فراوان این استان را در دستور کار داشته باشید و سعی نکنید بخاطر خوشامد استاندار و یا وزیر، با آمار سازی به دنبال به به و چه چه نشان دادن وضع استان باشید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352392
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    والا رییس شرکت برق دنا میره سادات محمودی وپایه های چوبی رادریخبندان باز برافراشته میکنه واستوری میذاره وافتخارهم میکنه به این کارش😅🤣😂😁

دیدگاه شما