چهارشنبه 30 آذر 1401 - 11:18

در نا آرامی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد/ بازداشتی زن الان نداریم/ 2 نفر کشته شدند

بویرنیوز– بیشتر بازداشت‌شدگان اخیر کهگیلویه و بویر احمد ،جوان هستند/ بازداشتی زن نداریم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اغلب بازداشت شدگان جوان بوده و نقش لیدری در اتفاقات اخیر داشته‌اند و تا جایی که من اطلاع دارم در بین بازداشت‌شدگان هیچ خانمی وجود ندارد.

“سیدجواد هاشمی مهر” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سئوال که آمار دقیق تعداد بازداشت شدگان اعتراضات اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد چند نفر است؟ تاکیدکرد که آماردقیق بازداشت شدگان را در هنگام مصاحبه ندارد چرا که برخی از آنها از بازداشت آزاده شده‌اند.وی در پاسخ به این سئوال که در بین بازداشت شدگان آیا خانمی هم وجود دارد؟ اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم در بین بازداشت شدگان زنی وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که سن بازداشت شدگان در چه رده سنی است؟ خاطرنشان کرد: اغلب بازداشت شدگان جوان بوده و نقش لیدری در اتفاقات اخیر داشته‌اند.

هاشمی مهر در پاسخ به اینکه تعداد کشته شدگان این اتفاقات دقیقا چه نفر بوده است؟ هم تاکید کرد که در روزهای اول این اتفاقات، 2 نفر در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه کُشته شدند و در روزهای دیگر این آمار تغییری نکرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351773
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما