سه شنبه 29 آذر 1401 - 7:35

آقای استاندار چرا از حرف های منطقی یک مدیر اینطور آشفته شدید؟ /افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت به چه بهایی؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

این جاده خطرناک هنوز فاقد استاندارد‌های لازم برای بهره برداری است و نکات و الزامات ایمنی در آن رعایت نشده است.

او با بیان اینکه تابلو علائم به میزان کافی در آن وجود ندارد، روشنایی تونل‌ها اجرا نشده و یا ناقص و ضعیف اجرا شده است، افزود: جا‌هایی از این جاده فاقد خط کشی بوده و یا از بین رفته و در برخی نقاط هم آسفالت لایه آخر انجام نگرفته است.

مشکلات زیادی در این جاده وجود دارد، ولی با همین وضعیت مردم در حال استفاده از آن هستند و تلفاتی در پی داشته است.

شرط این اداره کل آن است که همه مسائل ایمنی جاده پاتاوه به دهدشت رعایت شود، چنانچه به نتیجه رسیدیم که شرایط را دارد به ما تحویل داده می‌شود در غیر این صورت باید نواقص این جاده را برطرف کنند و سپس به راهداری تحویل دهند.

این بخشی از سخنان عابد محمدی؛ مدیرکا راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

اما واکنش استاندار هم به این سخنان در نوع خود جالب است: “نباید با مصاحبه‌های این چنینی مردم را ناامید کرد.”

هرکسی از این محور عبور کرده باشد به خوبی میداند این مسیر ابداً در حد یک جاده ترانزیتی نیست و استانداردهای لازم در این زمینه را هم در خود ندارد.

از طرفی عدم تعبیه روشنایی مناسب در تونل ها و عدم تجهیز مناسب این محور یکی دیگر از نواقص آن است.

از طرفی جدا کننده های مناسب در بخش زیادی از محور نیست و هنوز هم علائم هشداری و خط کشی ها نقص جدی دارد. افتتاح اینچنینی و با نقص پروژه قطعاً امید به تکمیل نواقص را بعد از آن به شدت کاهش می دهد پس بهتر است استاندار ضمن پذیرش این انتقاد به جای مدیرکل راهداری خود هم همصدا برای رفع نواقص باشد، به هر حال جان مردم در میان است.

پی نوشت:

امیدواریم رساندن پروژه برای افتتاح به دست رئیس جمهور مقدم بر جان مردم نباشد که قطعاً چنین هم نیست!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351739
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    قطعاً باید جان مردم ارزشمند باشد. احتمالاً جان ارزشمند مردمی که هر روز در این جاده های استان کشته می شوند و خانواده ها را عزادار و یک عمر غم جانکاه بر دلشان می گذارند برایشان ارزشی ندارد. پس باید بدانیم و بپذیریم که ایمنی مهم تر از افتتاح زودهنگام است و مسائل تخصصی در جای خودش مطرح ، نقد و بررسی شود.

  2. سیسخت گفت:

    من بارها طی چندسال گذشته ازاین جاده رفت وآمدداشتم..همیشه پیش خودم فکرمیکردم تونل ریزش کرده وبقیه تونلها وپلها وروشنایی تونلها کی تموم میشه؟خیلی راحت میتونستند جمعش کنندولی انگارعادت کرده بودندبه سستی ووقت بیشتروهزینه بیشتروبالطبع آن نون ونوای بیشتر…

  3. هموطن گفت:

    متاسفانه استاندار.. فقط جایگاه خود را می‌ببیند و بس
    حیف چنین مدیران آينده نگر … مگر مدیر کل حرف بدی زده؟.. واقعا ضرب‌المثل .. حقیقت تلخه… مصداق حرف حقیقت مدیر کل هست ک برای استاندار تلخه

دیدگاه شما